سریال و پخش خانگی

سریال هری پاتر با بازیگران تازه قطعی شد

اولین خبرهای ساخت سریال هری پاتر بر اساس رمان های محبوب نوشته جی. کی. رولینگ پیش تر مطرح شده بود که حالا به صورت رسمی تائید شده است.

24 فروردین 1402

معرفی فصل 4 سریال Succession

خانواده روی در سریال وراثت (Succession) محصول شبکه اچ بی او یکی از خانواده های جالب توجه و ناکارآمدی است که در دنیای سریال به تصویر کشیده شده اند. این سریال داستان اعضای این خانواده و پدر سالارشان یعنی لوگان روی با بازی برایان کاکس را دنبال می نماید که همگی...

4 فروردین 1402

بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارد؛ حتی برای بخش تک نفره

به نظر می رسد که اجرای بازی نو استودیوی راک استدی یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League حتی به صورت تک نفره به اتصال اینترنت احتیاج دارد.

10 اسفند 1401

کارگردان انیمیشن های کلاسیک درگذشت

ژول بیس کارگردان، تهیه کننده، آهنگساز و نویسنده آثار انیمیشن کلاسیک از جمله آخرین آدم برفی یخ زده روز سه شنبه در سن 87 سالگی در نیویورک درگذشت.

4 آبان 1401

انیمۀ سینمایی جوجوتسو کایسن صفر؛ وقتی غم ها به هیولا تبدیل می شوند

فیلم جوجوتسو کایسن صفر (Jujutsu Kaisen 0) مضامین خلاقانه و صحنه های مجذوب کننده و هیجان انگیز کم ندارد، اما داستان فیلم خیلی ساده و یک خطی است و گاهی هم بیش از میزان کند و کشدار به نظر می رسد.

4 مهر 1401

اولین بازی دنیا باز تاریخ چه بود؟

هر ژانر بازی های ویدیویی از جایی نشأت می گیرد، اما شناسایی ریشه های واقعی حتی بزرگترین و مهم ترین آن ها همواره آسان نیست. در این بین سبک دنیا باز، یکی از برترین نمونه های این واقعیت ناامیدکننده است.

22 مرداد 1401

فروش بازسازی رزیدنت اویل 2 از 10 میلیون نسخه گذشت

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام کرده است که مجموع فروش بازسازی رزیدنت اویل 2 از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است.

5 مرداد 1401

نقد فیلم بلفاست؛ آن هایی که می فرایند و آن هایی که می مانند

آخر فیلم بلفاست کنت برانا نویسنده و کارگردان فیلم آن را تقدیم نموده به: همه آن کسانی که ماندند، همه آن کسانی که رفتند و همه آن هایی که گم شدند. صالح تسبیحی در مقاله اول از کتاب سرانجام بندی: وقتی مگس ها در گوشت فاسد تخم گذاری می نمایند در باب بازگشت با به...

23 تیر 1401

برنامه های آینده دنیای مارول بر چه مبنایی جلو می رود؟

طرح بزرگ دنیای مارول افسانه ای بیش نیست. در سال 2008، مارول، برنامه اصلی خود را بر مبنای مدل جدیدی از دنیا مشترک برنامه ریزی نمود. هیچ کس نمی دانست که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، زیرا طرح و برنامه های این استودیو از هر برنامه ای که پیش تر در هالیوود دیده شده...

15 خرداد 1401

برترین غذاهای چلویی را در این 7 رستوران تجربه کنید

در این مطلب لیست 7رستوران ها با برترین غذاهای چلویی به وسیله تیم حرفه ای اپلیکیشن اسنپ فود انتخاب شده است که منوی جذابی برای هر سلیقه ای خواهند داشت.

6 خرداد 1401

زیباترین انیمیشن های تاریخ سینما که با دست طراحی شده اند

والت دیزنی سال 1937 با انتشار سفید برفی و هفت کوتوله (Snow White and the Seven Dwarfs) تحول عظیمی در صنعت انیمیشن ایجاد کرد و به تردیدها در خصوص این که آیا انیمیشن ها می توانند به فیلم های سینمایی بلند تبدیل شوند، سرانجام داد. سفید برفی موفقیت های زیادی در زمینه تجاری...

10 اردیبهشت 1401

بازی سعید چنگیزیان در نیمه دوم نمایش روغن کنجد

ایفای نقش سعید چنگیزیان، بازیگر سریال زخم کاری، در نمایش روغن کنجد آغاز شد.

11 اسفند 1400

کرشمه های خانم بازیگر مجذوب کننده جلوی عکاسان !

خبرنگاران:لاله مرزبان بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی برای اکران خصوضی فیلم بی همه چیز با استایلی جالب آمد و سوژه عکاسان شد.

1 اسفند 1400

رونمایی از سرجوخه در قسمت آخر

خبرگزاری خبرنگاران- سریال امنیتی-جاسوسی سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی شنبه دوازدهم آذر ماه با پخش قسمت سی ام؛به انتها می رسد.

16 دی 1400

عکسی مجذوب کننده از الهه حصاری ، این عکس تماشا دارد!

خبرنگاران: الهه حصاری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

29 مهر 1400

تصاویر دو نفره و محبت آمیز دارا حیایی و کیسان دیباج بازیگران از سرنوشت

خبرنگاران : دارا حیایی و کیسان دیباج از سریال از سرنوشت با یکدیگر آشنا و صمیمی شده اند.

27 مهر 1400

پویانمایی خرچنگ به بخش مسابقه جشنواره انیفیلم چک راه یافت

تهران (پانا) - پویانمایی خرچنگ از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به بخش مسابقه فیلم های کوتاه، یازدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن انیفیلم کشور جمهوری چک راه یافت.

19 تیر 1400

آرامش در حضور دیگران؛ سینمای ایران یک شانس تاریخی را از دست داد

به هر تقدیر آرامش در حضور دیگران و گاو تأثیرات خودشان را بر نسل بعد از خودشان گذاشتند و سینمای اجتماعی ایران به خصوص در 40 ساله اخیر مدیون ارزش های نهفته در این دو فیلم است که به مروز زمان کشف شدند.

27 بهمن 1399

روایتی از شوخی سیاسی در تلویزیون

فرزاد مؤتمن مدتی است سریال نساخته، اما گفته اگر شرایط فراهم گردد و از شتاب زدگی خبری نباشد حتماً به تلویزیون برمی گردد و سریال می سازد.

19 بهمن 1399

بزرگمهر حسین پور اگر شهردار می شد!

بزرگمهر حسین پور متولد سال 55 در تهران،کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن است. او از سال 69 به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور از جمله گل آقا، سروش نوجوان، رشد هفته نامه چلچراغ و... به کارپرداخته است. وی در پست اخیر خود در...

11 بهمن 1399
تعداد: (31)