بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارد؛ حتی برای بخش تک نفره

به گزارش وبلاگ همه خوبا، به نظر می رسد که اجرای بازی نو استودیوی راک استدی یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League حتی به صورت تک نفره به اتصال اینترنت احتیاج دارد.

بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارد؛ حتی برای بخش تک نفره

از آنجایی که بتل پس پر زرق و برق بازی نشانه نگران نماینده ای است مبنی بر اینکه المان های آثار سرویس محور در بازی گنجانده شده اند، ملزم کردن بازیکنان به آنلاین بودن در تمامی لحظات بازی، چه هنگام بازی با دوستان و چه به صورت تک نفره، نشانه دیگری است از اینکه این بازی با دیگر آثار راک استدی تفاوت های زیادی دارد. واکنش ها به این موضوع منفی بوده است و بسیاری اعلام نموده اند که بازی را خریداری نخواهند کرد و بعضی دیگر مدعی شدند که این بازی در بدو ورود یک اثر مرده است و آن را با بازی ناامیدنماینده انتقام جویان اثر اسکوئر انیکس مقایسه نموده اند.

سایر جزئیاتی که در خصوص بازی منتشر شده شامل پشتیبانی از قابلیت کراس پلی روی تمامی پلتفرم ها می گردد. از طرفی بار دیگر تایید شده که بازی یک داستان اوریجینال خواهد داشت و هیچ ارتباطی با فیلم ها و سریال هایی که شخصیت های دی سی را دنبال می نمایند، ندارد.

در حالی که ادامه بسیار مورد انتظار دنیای آرکام به انتشار نزدیک تر می گردد، بعضی از جزئیات، از جمله خشونتی که در بازی وجود دارد، بدون شک هواداران را هیجان زده تر خواهد نمود، اما بعضی دیگر ممکن است بسیاری را از خرید آن منصرف کند. به خصوص احتیاج به اتصال دائمی اینترنت می تواند به عنوان دلیلی برای نگرانی در خصوص طول عمر بازی در نظر گرفته گردد، زیرا معین نیست که سرورها تا چه زمانی فعال بمانند.

در واقع به نظر می رسد که هواداران دنیا دی سی می خواهند که تجربه ای متمرکز بر داستانی تک نفره داشته باشند که ظاهرا چیزی مانند فروشگاه درون بازی یا بتل پس درون خود ندارد. با این حال با توجه به اطلاعات منتشر شده، تنها بازی که هواداران باید منتظر آن باشند، بازی Wonder Woman است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 26 مه 2023 (5 خرداد 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Rock Paper Shotgun

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,100,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارد؛ حتی برای بخش تک نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارد؛ حتی برای بخش تک نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید