سینما

ببینید؛ تریلرهای نو Rise of the Ronin به سلاح ها و سبک های مختلف مبارزه می پردازند

استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی تریلرهایی از بازی Rise of the Ronin منتشر کرده است که به سلاح ها و سبک های مختلف مبارزه می پردازند.

14 اسفند 1402

ابر آروان از نسل تازه هاست دانلود با کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد

ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download)به عنوان نسل تازه هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.

10 مرداد 1402

سرانجام ممنوع الخروجی جعفر پناهی پس از 14 سال

طاهره سعیدی همسر جعفر پناهی از برطرف ممنوع الخروجی جعفر پناهی بعد از 14 سال اطلاع داد.

6 اردیبهشت 1402

سریال هری پاتر با بازیگران تازه قطعی شد

اولین خبرهای ساخت سریال هری پاتر بر اساس رمان های محبوب نوشته جی. کی. رولینگ پیش تر مطرح شده بود که حالا به صورت رسمی تائید شده است.

24 فروردین 1402

بازی Suicide Squad به اتصال دائمی اینترنت احتیاج دارد؛ حتی برای بخش تک نفره

به نظر می رسد که اجرای بازی نو استودیوی راک استدی یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League حتی به صورت تک نفره به اتصال اینترنت احتیاج دارد.

10 اسفند 1401

جان تیتور: مسافر زمان از سال 2036

سفر به زمان یک موضوع بسیار مورد بحث است، به خصوص در جامعه علمی.

27 دی 1401

کارگردان انیمیشن های کلاسیک درگذشت

ژول بیس کارگردان، تهیه کننده، آهنگساز و نویسنده آثار انیمیشن کلاسیک از جمله آخرین آدم برفی یخ زده روز سه شنبه در سن 87 سالگی در نیویورک درگذشت.

4 آبان 1401

انیمۀ سینمایی جوجوتسو کایسن صفر؛ وقتی غم ها به هیولا تبدیل می شوند

فیلم جوجوتسو کایسن صفر (Jujutsu Kaisen 0) مضامین خلاقانه و صحنه های مجذوب کننده و هیجان انگیز کم ندارد، اما داستان فیلم خیلی ساده و یک خطی است و گاهی هم بیش از میزان کند و کشدار به نظر می رسد.

4 مهر 1401

مانور امدادهای اولیه در هند

مانور امدادهای اولیه برای نمایش مهارت های امدادگران برگزار گردید.

26 شهریور 1401

یک ادعای جنجالی درباره معمای مثلث اسرارآمیز برمودا !

کارل کروزلنیکی می گوید همه چیز را می توان با خطای انسانی، آب و هوای بد و ترافیک سنگین هوایی و دریایی شرح داد، نه ربوده شدن به وسیله بیگانگان یا پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس.

19 شهریور 1401

اکران فیلم ترسناک زالاوا از امروز

داستان زالاوا در اواخر دهه 1350 خورشیدی روی می دهد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه کوشش می نماید تا امنیت را به روستا بازگرداند.

30 مرداد 1401

بر لبه پرتگاه: شگفت انگیزترین هتل ها روی صخره ها ، بخش سوم

در سرتاسر دنیا، هتل های مجلل بسیاری وجود دارند که در لبه پرتگاه ها و بر روی صخره ها قرار گرفته اند. این هتل های تماشایی و خیره نماینده، منظره ها بسیار زیبا و دلنشینی به مهمانان خود عرضه می نمایند.

22 مرداد 1401

جدول مقایسه سی پی یو amd با intel

از سال های پیش تا به امروز، دو غول پردازنده های مرکزی و پیشروهای دنیای فناوری، یعنی INTEL و AMD بازار دیجیتال را به دست گرفته اند. شما هم حتی اگر با این دو نام خیلی آشنایی نداشته باشید، اما بدون شک نام این دو سی پی یو را شنیده اید. هنگام خرید یک کامپیوتر نو،...

21 مرداد 1401

کویرهای مناسب سفر در ایران

اگر دوستدار طبیعت هستید و تجربه سفربه اعماق جنگلها و کوهها را دارید شاید به رفتن به کویر و بیابان نیز علاقه داشته باشید .آیا می دانید کویرهای مناسب سفر در ایران کدام هستند . اول از همه بگوییم برترین فصل برای سفر به کویر پاییز و زمستان می باشد .زمانی که...

13 مرداد 1401

فیلم ساحره؛ دیگری؛ خشونت، خونریزی و قدرت های جادویی

قسمت اول فیلم ساحره با عنوان ساحره؛ فروپاشی دنیایی بی نهایت خشن را به ما معرفی کرد که یک نوجوان با قدرت های شگفت انگیز در مرکز آن قرار داشت. داستان آن فیلم دربارۀ دختری به نام جا یون بود که در حالی که هیچ حافظه ای نداشت از یک آزمایشگاه فرار نموده بود و...

7 مرداد 1401

نقد فیلم بلفاست؛ آن هایی که می فرایند و آن هایی که می مانند

آخر فیلم بلفاست کنت برانا نویسنده و کارگردان فیلم آن را تقدیم نموده به: همه آن کسانی که ماندند، همه آن کسانی که رفتند و همه آن هایی که گم شدند. صالح تسبیحی در مقاله اول از کتاب سرانجام بندی: وقتی مگس ها در گوشت فاسد تخم گذاری می نمایند در باب بازگشت با به...

23 تیر 1401

10 فیلم ترسناک که طراحی صدای شگفت انگیز دارند

برای ساخت یک فیلم ترسناک مجذوب کننده و پیروز ضروری است از عناصر متفاوتی استفاده گردد؛ عناصر گوناگونی برای ایجاد بیشترین سطح اضطراب و ترس در مخاطبان. بهره گیری اصولی از این عناصر می تواند فیلم را از یک قالب تصنعی جدا نموده و به تجربه ای حقیقتا وحشتناک...

21 تیر 1401

رامبد جوان به نگار جواهریان: تا جایی که زورم برسد، حفظت می کنم

رامبد جوان، در بخشی از برنامه خندوانه که شب گذشته، دوشنبه 12 اردیبهشت با حضور فرهاد آئیش و مائده طهماسبی به عنوان مهمان پخش شد، گفت از داشتن نگار جواهریان و فرزندش (نوردخت)، راضی است و تا جایی که بتواند در کنارشان است و حفظ شان می نماید.

30 خرداد 1401

برنامه های آینده دنیای مارول بر چه مبنایی جلو می رود؟

طرح بزرگ دنیای مارول افسانه ای بیش نیست. در سال 2008، مارول، برنامه اصلی خود را بر مبنای مدل جدیدی از دنیا مشترک برنامه ریزی نمود. هیچ کس نمی دانست که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، زیرا طرح و برنامه های این استودیو از هر برنامه ای که پیش تر در هالیوود دیده شده...

15 خرداد 1401

سهم 60 درصدی دانش بنیان ها از پتنت های ثبت شده در سال گذشته

پتنت به عنوان شالوده زیربنایی و تفکر سازنده شرکت های دانش بنیان، نقش قابل توجهی در شناسایی استعدادها و نوابغ یک کشور دارد.

13 خرداد 1401
تعداد: (108)