عکسی مجذوب کننده از الهه حصاری ، این عکس تماشا دارد!

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران: الهه حصاری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

عکسی مجذوب کننده از الهه حصاری ، این عکس تماشا دارد!

الهه حصاری بازیگر سریال زخم کاری عکس تازهی از خود منتشر کرد . الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . الهه حصاری بازیگر جوان ایرانی تا به امروز در چند سریال نقش آفرینی نموده است. الهه حصاری در عکس تازهش با استایل متفاوت در مقابل دوربین نهاده شد . الهه حصاری عکس تازهی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ همه خوبا، الهه حصاری عکس پرتره ای را از چهره اش در اینستاگرام منتشر کرد.

الهه حصاری در زخم کاری

درحالی که در پنج قسمت اول سریال زخم کاری بیشتر بازیگران و نقش ها جلوی دوربین آمده بودند، پوستر ششمین قسمت سریال با چهره ای تازه منتشر شد و باعث شد خیلی از تماشاگران کنجکاوانه منتظر ورود نقش تازه به سریال و تاثیر او در فرایند قصه باشند.

بالاخره کیمیا با یک ورود و یک سلام، آنقدر کنجکاوی برانگیز بود که حدس ها درباره آینده نقشش در پیشبرد سریال آغاز شد.

الهه حصاری در این رابطه گفت:

من از اول و طبق روال فیلم نامه می دانستم که از قسمت 6 وارد می شوم که خب در پخش هم همین رخ داد. این آمادگی را داشتم اما خیلی طبیعی است که به این فکر کنم که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

بااینکه فیدبک های مثبت می گرفتم چه از کارگردان محترممان چه از پارتنرهایم و چه از تدوینگر کار، جناب آقای سجاد پهلوان زاده، که خیلی زحمت کشیدند.

به هرحال آدم چیزهایی می شنود و حتی یادش است چه کار نموده اما این طور که به طور کامل با موسیقی با تدوین درست و با در کنار هم نهاده شدن همه اتفاقات چطور گردد، این چیزی است که منِ بازیگر منتظرش هستم تا ببینم.

من هنوز که هنوز است بعد از 12 سال کار برای تماشا هر پلان یا سکانسم استرس می گیرم و آن شب هم تا صبح که قرار بود قسمت تازه سریال بیاید نخوابیدم. استرسی توام با هیجان و خوشحالی بود. می خواستم ببینم چه خبر است.

منبع: رکنا

به "عکسی مجذوب کننده از الهه حصاری ، این عکس تماشا دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی مجذوب کننده از الهه حصاری ، این عکس تماشا دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید