معرفی فصل 4 سریال Succession

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خانواده روی در سریال وراثت (Succession) محصول شبکه اچ بی او یکی از خانواده های جالب توجه و ناکارآمدی است که در دنیای سریال به تصویر کشیده شده اند. این سریال داستان اعضای این خانواده و پدر سالارشان یعنی لوگان روی با بازی برایان کاکس را دنبال می نماید که همگی سعی دارند تا هر طور که شده خودشان را به رأس قدرت در این شرکت خانوادگی خودشان برسانند و در این راه نیز از انجام هر کاری دریغ نمی نمایند.

معرفی فصل 4 سریال Succession

در پی سرانجام دراماتیک و مهیج فصل سوم سریال وراثت، حالا کندال با بازی جرمی استرانگ، شیو با بازی سارا اسنوک و رومن با بازی کیران کالکین قرار است در فصل چهارم سریال بار دیگر با یکدیگر به رقابت بپردازند تا بتوانند بالاترین جایگاه را در شرکت رسانه ای پدرشان بدست بیاورند. این در حالی است که تام با بازی متیو مک فیدن و گرگ با بازی نیکلاس براون نیز همین کوشش را انجام می دهند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با فصل چهارم سریال وراثت آشنا شوید.

در همین رابطه: معرفی سریال در راهنمای

داستان فصل چهارم سریال Succession

با اینکه در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره اتفاقات فصل چهارم سریال وراثت منتشر نشده اما شبکه اچ بی او خلاصه داستانی را برای آن منتشر نموده که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. خلاصه داستان فصل چهارم سریال وراثت به توضیح زیر است:

فروش شرکت برجسته وی استار رویکو به لوکاس متسون بیش از قبل به مرحله نهایی نزدیک شده است. منظره این فروش ناگهانی، اضطراب وجودی و شکاف خانوادگی را در میان خانواده روی بیشتر خواهد نمود چراکه آن ها پیش بینی می نمایند که پس از تکمیل معامله، زندگی شان متحول خواهد شد. در حالی که این خانواده همچنان به آینده می نگرد، جنگ قدرت همچنان در بین آن ها در جریان است.

همچون سه فصل قبلی، فصل چهارم سریال وراثت نیز 10 قسمت خواهد داشت که به آنالیز روابط بسیار پیچیده و بعلاوه طرح پر پیچ و خم جانشینی ریاست شرکت وی استار رویکو خواهند پرداخت.

بازیگران فصل چهارم سریال Succession

همانطور که می توان حدس زد، بازیگران اصلی فصل های قبلی در فصل چهارم سریال وراثت نیز حضور خواهند داشت. از جمله این بازیگران نیز می توان به چارلی کاکس، جرمی استرانگ، سارا اسنوک، متیو مک فیدن، کیران کالکین و نیکلاس براون اشاره نمود که بار دیگر در فصل چهارم سریال نقش اعضای خانواده روی را ایفا خواهند کرد.

الکساندر اسکاشگورد، چری جونز، آنابل دکستر جونز، آریان معید، جولیانا کانفیلد، استیون روت، هوپ دیویس و جاستین کیرک نیز از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فصل چهارم سریال وراثت تأیید شده است. از جمله دیگر بازیگرانی که برای ایفای نقش در فصل چهارم این سریال معرفی شدند نیز می توان جی اسمیت کامرون، پیتر فریدمن، دیوید راشه، هیام عباس، فیشر استیونز، جاستین لوپ، اسکات نیکلسون، زوئی وینترز و جینی برلین را نام برد. این بازیگران قرار است نقش های مکملی را در فصل چهارم سریال بازی نمایند.

آدرین برودی که در فصل سوم سریال وراثت نقش سرمایه گذار میلیاردر به نام جاش آرونسون را ایفا نموده بود، در حال حاضر قرار نیست در فصل چهارم سریال حضور داشته باشد، البته این امکان وجود دارد که با وجود تأیید نشدن حضورش، همچنان سازندگان از وی به صورت مختصر استفاده نموده باشند.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Succession

شبکه اچ بی او تایید نموده است که پخش فصل چهارم سریال وراثت از تاریخ 26 مارس سال 2023 میلادی (یکشنبه 6 فروردین 1402) آغاز خواهد شد. قسمت های فصل چهارم این سریال به صورت هفتگی از شبکه اچ بی او پخش خواهند شد و سپس روی سرویس آنلاین اچ بی او مکس عرضه می شوند.

آیا فصل چهار آخرین فصل سریال Succession است؟

شبکه اچ بی او تایید نموده است که فصل چهارم سریال وراثت آخرین فصل از این سریال درام و محبوب خواهد بود. ستاره این سریال یعنی جرمی استرانگ نیز قبلا از احتمال سرانجام یافتن این سریال با فصل چهارم گفته بود.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فصل 4 سریال Succession" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فصل 4 سریال Succession"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید