شرکت آبگین تهویه، تامین کننده کمپرسورهای برودتی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، شرکت مهندسی طراحی و ساخت تدبیرسازان تهویه آبگین (آبگین تهویه) فعالیت خود را در زمینه تجهیزات و ملزومات مورد احتیاج در صنعت سرمایش و تهویه، از سال 1388 شروع کرد.

شرکت آبگین تهویه، تامین کننده کمپرسورهای برودتی

تامین بخش عمده ای از اقلام و تجهیزات و قطعات مورد احتیاج در فراوری تجهیزات تهویه مطبوع و برودتی از برند های مختلف و معتبر دنیا، از جمله خدماتی است که شرکت آبگین تهویه به مشتریان خود ارائه میدهد. در این بین در عرضه انواع کمپرسور های برودتی و سرمایشی از قبیل کمپرسورهای اسکرو و سیلندر پیستونی (رفتی برگشتی) و بعلاوه اسکرال، جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بازار تهویه و تبرید کشور دارد. از معتبر ترین و مهم ترین برندهای دنیای فراوری کننده کمپرسورهای برودتی میتوان به برند بیتزر, هنبل, دانفوس, کوپلند, فراسکولد, رفکامپ و SRM اشاره کرد . شرکت آبگین تهویه به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان کمپرسورهای برودتی، خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد.

از جمله این خدمات می توان به مشاوره فنی رایگان, ارسال کاتالوگ ها و دستورالعمل های نصب و راه اندازی شرکت سازنده, ارائه سرتیفیکیت و تست ریپورت کمپرسور ها از مبدا شرکت سازنده و بعلاوه ارائه خدمات نصب و راه اندازی اشاره کرد. شرکت آبگین تهویه به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان کمپرسورهای اسکرو و سیلندر پیستونی بیتزر علاوه بر ارائه خدمات فوق, محصولات شرکت بیتزر را با قیمت منطقی و مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد. تامین اکسسوری و قطعات مربوط به کمپرسور نیز از دیگر خدمات شرکت آبگین تهویه است. تامین کمپرسورهای نوع اسکرال از برندهای معتبر دانفوس و کوپلند نیز از دیر خدمات شرکت آبگین تهویه است که در این بین علاوه بر خدمات ذکر شده، هیتر های کمربندی فابریک برندهای دانفوس و کوپلند را نیز برای راحتی مشتریان عزیز تامین می کند. قیمت مناسب و همراهی با مشتریان و پاسخ دهی کامل و مشاوره فنی رایگان از دیگر خدمات شرکت آبگین تهویه به مشتریان عزیز صنعت تهویه و تبرید است.

کمپرسور بیتزر

شرکت آلمانی بیتزر به عنوان بزرگترین فراوری کننده انواع کمپرسورهای برودتی در دنیا شناخته میگردد. محصولات این شرکت بر اساس دانش و تکنولوژی روز و احتیاج بازار تهویه و تبرید دنیا طراحی و فراوری می شوند. از دیگر محصولات شرکت بیتزر میتوان به انواع کمپرسورهای کامپکت و سمی هرمتیک و باز با تکنولوژی تراکم اسکرو و کمپرسورهای نوع باز و نیمه باز سیلندر پیستونی (رفتی برگشتی) و کمپرسورهای نوع دور مرحله ای سیلندر پیستونی و بعلاوه کمپرسورهای اسکرال اشاره کرد. طول عمر بالا, کیفیت عملکردی مناسب و اطلاعات فنی کامل از ویژگیهای محصولات شرکت بیتزر است. شرکت بیتزر برای سهولت در انتخاب محصول مورد نظر کاربر و بعلاوه تماشا نتایج عملکردی کمپرسور در شرایط مختلف دمایی و اقلیمی، اقدام به ارائه نرم افزار سلکشن کرده است. به یاری این نرم افزار کاربر میتواند با وارد کردن دمای اواپراتور و بعلاوه دمای کندانس که تابعی از دمای محیط است و همینطور دماهای صابکول و سوپرهیت و یا ظرفیت برودتی مورد احتیاج خود، کمپرسور مناسب جهت پروژه را انتخاب نماید و کلیه خروجی های نرم افزار از قبیل مقدار جریان مصرفی و برق مورد احتیاج را ملاحظه کند. بعلاوه شرکت بیتزر اقدام به ارائه نرم افزاری به نام B-SPOT کرده که به یاری آن و با اسکن QR کد روی پلاک کمپرسور، علاوه بر استعلام اصالت کمپرسور میتوان به نقشه های انفجاری و ریز SPARE PART کمپرسور دسترسی یافت. از محصولات شرکت بیتزر در ساخت انواع چیلر تراکمی هواخنک و آب خنک با کاربری های تهویه مطبوع و صنعتی و سرمایش فرآیندی و بعلاوه انواع سردخانه در ظرفیت های مختلف استفاده میگردد. استفاده از کمپرسور بیتزر در فراوریات شرکت های به نام، بزرگ و باسابقه دنیای مهر تاییدی بر کیفیت و به روز بودن آنها است. در ایران نیز شرکت آبگین تهویه اقدام به تامین محصولات شرکت بیتزر با خدمات مشاوره رایگان و نصب کرده است.

دانفوس

شرکت دانفوس به عنوان بزرگترین شرکت فراوری کننده تجهیزات و قطعات مورد احتیاج در صنعت تهویه مطبوع و سرمایش در دنیا شناخته می گردد. از محصولات دانفوس میتوان به انواع کمپرسور سیلندر پیستونی (رفتی برگشتی)، بسته (هرمتیک) و کمپرسور اسکرال و کمپرسورهای سانتریفیوژ اشاره کرد. انواع شیرآلات, درایر سوئیچ های فشار و دما و حتی سیستم کنترل PLC به همراه ترانسمیتر ها و سنسورهای دمایی، از دیگر محصولات شرکت دانفوس هستند. شرکت دانفوس پس از شرکت کوپلند بزرگترین فراوری کننده کمپرسورهای اسکرال است و تنها شرکت فراوری کننده در زمینه کمپرسورهای سیلندر پیستونی بسته در ظرفیت های بالا است. کیفیت بالای محصولات و کمپرسورهای دانفوس باعث شده فروش کمپرسورهای اسکرال دانفوس در اروپا مقام اول را داشته باشد. شرکت دانفوس همچون شرکت بیتزر برای سهولت در انتخاب و خرید محصولات این شرکت اقدام به ارائه نرم افزار coolselector کرده است که به یاری آن میتوان کمپرسور و یا سایر قطعات مورد احتیاج، فراوری این شرکت را انتخاب نمود. در خصوص انتخاب کمپرسور میتوان با وارد کردن دمای اواپراتور و بعلاوه دمای کندانس که تابعی از دمای محیط است و همینطور دماهای صابکول و سوپرهیت و یا ظرفیت برودتی مورد احتیاج خود, کمپرسور مناسب جهت پروژه را انتخاب نماید و کلیه خروجی های نرم افزار از قبیل مقدار جریان مصرفی و برق مورد احتیاج را ملاحظه نمود.

شرکت آبگین تهویه به عنوان اصلی ترین تامین کننده کمپرسور دانفوس در ایران با خدماتی چون مشاوره فنی رایگان, ارسال کاتالوگ ها و دستورالعمل های نصب و راه اندازی شرکت سازنده, ارائه سرتیفیکیت و تست ریپورت کمپرسورها از مبدا شرکت سازنده و بعلاوه ارائه خدمات نصب و راه اندازی در کنار مشتریان خود است. از محصولات شرکت دانفوس در فراوری تجهیزات تهویه مطبوع و سرمایشی از قبیل چیلر تراکمی نوع آب خنک و هوا خنک و سردخانه و بعلاوه روف تاپ پکیج استفاده می گردد.

کوپلند

شرکت امرسون کوپلند به عنوان بزرگترین شرکت فراوری کننده کمپرسورهای اسکرال و سیلندر پیستونی (رفتی برگشتی) بسته و ظرفیت پایین شناخته می گردد. از دیگر محصولات شرکت کوپلند کمپرسورهای سیلندر پیستونی (رفتی برگشتی) نوع نیمه بسته است که دارای معروفیت و جایگاه ویژه ای در بین فراوری کنندگان صنعت تهویه و تبرید در دنیا هستند. کیفیت و طول عمر بالا و بعلاوه استهلاک و مصرف برق پایین کمپرسورهای فراوری شده در شرکت کوپلند، از مهمترین ویژگیهای آنها محسوب میگردد . تحقیقات و نوآوری مکرر در کمپرسورهای نوع اسکرال فراوری شرکت کوپلند باعث شده تا کمپرسورهای اسکرال کوپلند به عنوان مرجع در دنیا شناخته شوند. کمپرسورهای نوع سیلندر پیستونی شرکت کوپلند که به سه نام استاندارد ,دیسکاس و DWM شناخته می شوند دارای طول عمری بالا و استهلاک بسیار کم هستند. از محصولات شرکت کوپلند، در فراوری انواع تجهیزات تهویه مطبوع و سرمایشی از قبیل چیلر تراکمی نوع آب خنک و هوا خنک و بعلاوه انواع سردخانه با رنج دمایی مختلف و بعلاوه روف تاپ پکیج استفاده می گردد.

شرکت آبگین تهویه به عنوان اصلی ترین تامین کننده کمپرسور کوپلند در ایران با خدماتی چون مشاوره فنی رایگان, ارسال کاتالوگ ها و دستورالعمل های نصب و راه اندازی شرکت سازنده, ارائه سرتیفیکیت و تست ریپورت کمپرسور ها از مبدا شرکت سازنده و بعلاوه ارائه خدمات نصب و راه اندازی در کنار مشتریان خود است.

کمپرسورهای اسکرال کوپلند تامین شده به وسیله شرکت آبگین تهویه در صورت نصب بر روی دستگاه در حال فراوری، شامل گارانتی نیز می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرکت آبگین تهویه، تامین کننده کمپرسورهای برودتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت آبگین تهویه، تامین کننده کمپرسورهای برودتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید