اخبار صنعت

متفاوت ترین خیابان جهان اینجاست

روستایی در اروپا وجود دارد که تمام 6000 ساکن آن در یک خیابان زندگی کنند. روستای سوووشووا (Sułoszowa) در جنوب لهستان محل زندگی جامعه ای است که در امتداد یک خیابان 9 کیلومتری حضور دارند. این یکی از طولانی ترین خیابان ها در لهستان نیز محسوب می شود.

12 شهریور 1402

شرکت آبگین تهویه، تامین کننده کمپرسورهای برودتی

شرکت مهندسی طراحی و ساخت تدبیرسازان تهویه آبگین (آبگین تهویه) فعالیت خود را در زمینه تجهیزات و ملزومات مورد احتیاج در صنعت سرمایش و تهویه، از سال 1388 شروع کرد.

2 اردیبهشت 1402

قیمت نو محصولات سایپا ، کوییک، ساینا و شاهین چند شد؟

قیمت فروش محصولات سواری فراوری داخلی گروه سایپا از ابتدای سال 1402 اجرایی می گردد.

21 فروردین 1402

داکت اسپلیت خود را برای تابستان و زمستان چگونه تنظیم کنیم؟

داکت اسپلیت یک محصول کاربردی است که به صورت گسترده در سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این داکت ها از ویژگی ها، مزایا و معایب به خصوصی برخوردار هستند.

15 فروردین 1402

رویداد اینوتکس پیچ با حمایت ایرانسل برگزار گردید

رقابت ملی استارتاپی Inotex Pitch و رویداد Irancell Meetup، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار گردید.

26 اسفند 1401

عایق های رطوبتی نانو، بهترین گزینه جهت افزایش طول عمر ساختمان

ما در این مطالب، قصد داریم راز دوام بسیار بالای ساختمان و برج ها را افشا کنیم! این راز چیزی جز آب بندی ساختمان با عایق رطوبتی نانو نیست. همان محصول شگفت آوری که آمار استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی، روز به روز در حال افزایش است. از آن جایی که این محصول...

20 اسفند 1401

بدن شما چقدر به پروتئین احتیاج دارد؟

بین 10 تا 35 درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین گردد. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما فرق دارد. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین احتیاج های بدن لازم است. پروتئین به بدن شما یاری می نماید تا تعادل مایعات را حفظ...

24 بهمن 1401

معجزه ای به نام کربنات کلسیم؛ 5 چیز که در خصوص آن نمی دانید

کافیست سر خود را از موبایل یا کامپیوتر خود بلند کنید و کمی به اطراف نگاه کنید. با اینکه احتمالا تا الان نمی دانستید، دور و بر شما پر از ترکیبات و وسایلی است که در ساخت آن ها از کربنات کلسیم استفاده شده است.

19 بهمن 1401

افزایش اعجاب آور قیمت گوشت تنها در یک دهه

معاون وزیر جهاد کشاورزی در حالی وعده کاهش قیمت گوشت را داده است که آنالیز ها نشان می دهد رکوردشکنی قیمت گوشت همچنان ادامه دارد.

14 بهمن 1401

بازارچه ها برترین یاری برای رونق فروش صنایع دستی سمنان هستند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، بازارچه ها برترین یاری برای رونق فروش صنایع دستی سمنان هستند.

12 بهمن 1401

ماندگاری هوای سرد تا 5 روز آینده در کشور

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم هوای سرد در بیشتر منطقه ها کشور تا پنج روز آینده از آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت اطلاع داد.

2 بهمن 1401

مایکروسافت مچ کارمندان شرکت شل را می گیرد ، به کارگیری هوش مصنوعی برای شناسایی سیگاری ها

شرکت های مایکروسافت و شل برای توسعه هوش مصنوعی در میادین نفتی کوشش خواهند کرد. بخش عمده این کوشش ها بر افزیش امنیت متمرکز است.

7 دی 1401

هافبک استقلالی فولاد را به تنگ آورد

باشگاه فولاد خوزستان، در این خصوص لازم شرح داد: تمرینات تیم فولادخوزستان پس از تعطیلات، از روز 24 آبان ماه در اهواز و سپس در دبی برگزار گردید که آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد در تمرینات تیم در اهواز و دبی حضور نیافت.

23 آذر 1401

امروز؛ قرعه کشی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو 2 طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده به اجرا گذاشته است.

11 آبان 1401

خدمات پس از فروش لوازم خانگی از این تاریخ اجباری می شود

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف گفت: خدمات پس از فروش لوازم خانگی از آخر مهر یا اوایل آبان اجباری می شود.

24 مهر 1401

واضح ترین تصویر زمینی از قمرهای یخی مشتری ثبت شد

دانشمندان با استفاده از تلسکوپ بسیار بزرگ رصدخانه جنوبی اروپا، واضح ترین تصویر زمینی را از اروپا و گانیمد، قمرهای یخی مشتری ثبت کردند.

20 مهر 1401

واکنش عبدى به تناقض میان شعار های اصولگرایان و ثروت زاهدی وفا

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: وزیر پیشنهادی برای وزارت کار با یک رای کمتر از حد نصاب رای نیاورد. با توجه به اعلام اولیه کسب رای اعتماد او و نقض آن در بازشماری، این نکته و خطای اولیه برجسته شد و مساله مهم تر که ثروت آقای وزیر پیشنهادی است به حاشیه رفت.

17 مهر 1401

4 درصد رشد مالی استان بوشهر از محل بهره وری محقق می گردد

استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد مالی سال جاری استان 10.4 درصد معین شده، گفت: این مهم بیشترین رشد مالی کشور است که حداقل 4 درصد آن از محل بهره وری محقق می گردد.

6 مهر 1401

استوری احساسی لوکادیا، ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید می نماید؟

در شرایطی تمدید قرارداد لوکادیا به خواسته اصلی این روز های طرفداران تبدیل شده که باشگاه در حال اندیشیدن تمهیدات لازم برای این اقدام است.

24 شهریور 1401

یک ادعای جنجالی درباره معمای مثلث اسرارآمیز برمودا !

کارل کروزلنیکی می گوید همه چیز را می توان با خطای انسانی، آب و هوای بد و ترافیک سنگین هوایی و دریایی شرح داد، نه ربوده شدن به وسیله بیگانگان یا پرتوهای انرژی از شهر گمشده آتلانتیس.

19 شهریور 1401
تعداد: (246)