4 درصد رشد مالی استان بوشهر از محل بهره وری محقق می گردد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد مالی سال جاری استان 10.4 درصد معین شده، گفت: این مهم بیشترین رشد مالی کشور است که حداقل 4 درصد آن از محل بهره وری محقق می گردد.

4 درصد رشد مالی استان بوشهر از محل بهره وری محقق می گردد

احمد محمدی زاده در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان بوشهر نقش بهره وری در اجرا طرح های مختلف مهم دانست و گفت: در استان بوشهر موضوع بهره وری نسبت به دیگر نقاط کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

او رشد مالی در کشور در امسال را 8 درصد دانست و گفت: 3 درصد این رشد مالی از محل بهره وری محقق می گردد.

استاندار بوشهر رشد مالی امسال استان بوشهر را 10.4 درصد دانست و اعلام کرد که این مقدار بیشترین رشد مالی کشور است که حداقل 4 درصد آن از محل بهره وری محقق می گردد.

استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع در تحقق برنامه بهره وری مشخص شده گفت: باید برنامه لازم در این حوزه با پیش بینی منابع آن تدوین و عملیاتی گردد.

محمدی زاده بیان کرد که 77 درصد سهم سرانه نفت، گاز و پتروشیمی در فراوری ناخالص استان بوشهر و اینکه آنان در این بخش نقش بزرگی در بهره وری دارند باید ساز و کاری تهیه گردد و حتما جلسه ای ضروری است با حضور منطقه ویژه مالی، مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه مالی انرژی پارس تشکیل گردد.

او به بهره وری در بخش پرورش میگو پرداخت و با بیان اینکه به روش سنتی در هر هکتار 3 تا 4 تن میگو فراوری می گردد اعلام کرد که با روش ژئو مبران فراوری به 2 برابر افزایش می یابد اکنون این روش در بعضی مزارع پرورشی اجرا شده و فراوری در هر هکتار به شش تن رسیده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه روش های نوین دیگر در پرورش میگو فراوری تا 5 برابر افزایش می دهد اعلام کرد که با اجرا روش نوین فراوری میگو پرورشی از 3 به 15 تن در بعضی مزارع افزایش یافته و می تواند فراوری از 32 هزار تن امسال در شش هزار و 400 هکتار به 100 هزار تن در سال افزایش دهد.

وبلاگ همه خوبا بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "4 درصد رشد مالی استان بوشهر از محل بهره وری محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 درصد رشد مالی استان بوشهر از محل بهره وری محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید