همایشها و نمایشگاه ها

کویتی ها ایران واقعی را معرفی می نمایند

جمعی از فعالان پرطرفدار و تاثیرگذار شبکه های اجتماعی کویت به میزبانی مشترک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بخش خصوصی از جاذبه های گردشگری چهار استان اصفهان، کردستان، هرمزگان و تهران تماشا خواهند کرد تا ایران واقعی را در سطحی گسترده به مخاطبان...

14 اردیبهشت 1402

برترین مقاصد برای سفر در تعطیلات عید فطر 1402

با فرا رسیدن تعطیلات چند روزه در ایام مختلف سال، مسافرت ها هم رونق می گیرند و افراد مختلف سعی می نمایند با خانواده یا دوستان خود به مقاصد دلخواهشان بروند. چند سالی ست تعطیلات عید فطر از یک روز به دو روز افزایش پیدا نموده و فرصت مناسبی برای مسافرت فراهم...

31 فروردین 1402

بازارچه ها برترین یاری برای رونق فروش صنایع دستی سمنان هستند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، بازارچه ها برترین یاری برای رونق فروش صنایع دستی سمنان هستند.

12 بهمن 1401

نبض خیابان اکباتان همدان نمی زند

همه چیز از اجرای پروژه ای شروع شد که از همان ابتدای کار، به عقیده بسیاری از متخصصان معماری و شهرسازی پشتوانه علمی و کارشناسی قوی نداشت و خاتمه هم بازنده شد.

10 بهمن 1401

راهنمای سفر به رم، شهری با تاریخی زیبا در قلب اروپا

یکی از شهرهای بخش مرکزی و غربی ایتالیا که برای چندین قرن مرکز توجه دنیا بوده، رم است که بر روی تاریخی چند هزار ساله بنا شده است. در حال حاضر آرزوی هرگردشگری است که سفر به رم را تجربه کند و این شهر تاریخی، زیبا و بناهای تاریخی بسیاری را در بین هزینه های سفر...

16 دی 1401

امروز؛ قرعه کشی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو 2 طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده به اجرا گذاشته است.

11 آبان 1401

خانه حسن پور ؛ موزه ای از فرهنگ کار و صنعت در شهر اراک

نکات مثبتحضور موزه صنایع دستی در خانه ای تاریخی که می توان هم زمان از هر دو بازدید کرد.وجود کافه رستورانی سنتی و دل انگیز همراه با غذا هایی سنتینکات منفیندارداین روز ها خانه های تاریخی اهمیت زیادی پیدا کرده و به یکی از قطب های در حال توسعه در صنعت گردشگری...

14 مرداد 1401

مصاحبه با مدیر آکادمی طلا و جواهر سازی طلافنون

مدیر آکادمی طلا و جواهر سازی طلافنون درباره مجموعه خود توضیحاتی داده است که در ادامه می خوانید. در ابتدا برای ما خودتان را معرفی کنید.من بهزاد محمد زاده هستم مدیرعامل مجموعه طلافنون ایران.

2 مرداد 1401

برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، برگزاری نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی در جزیره کیش صورت می پذیرد.

13 تیر 1401

عدم حمایت بانک ها از سرمایه گذاری های بومگردی

طی 18 ماه اخیر 1700 میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان تعریف و نهایی شده است.

18 خرداد 1401

توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایر استان اصفهان

بر اساس کارگروه مشترک با مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی و امور عشایر و فعالان گردشگری استان اصفهان گردشگری و صنایع دستی عشایر این استان توسعه می یابد.

23 اردیبهشت 1401

افتتاحیه نهمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران به صورت مجازی برگزار گردید

نهمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران به میزبانی مجتمع آموزش عالی بم شروع شده و تا روز آدینه 13 اسفند به صورت مجازی ادامه دارد.

11 اردیبهشت 1401

موزه ملی باردو در تونس، گنجینه ای که گردشگران را به خود جذب می نماید

موزه ملی باردو در کشور تونس | Tunisias Bardo museumموزه ملی باردو یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور تونس محسوب می گردد. مجموعه پیچیده ای که کلکسیون مشهور کاشی های رومی در آن نگهداری می گردد. در این موزه می توان بر گذشته تاریخی اغلب دنیا نگاهی داشت. جذب صدها هزار...

5 اردیبهشت 1401

هلسینکی، فنلاند: مرکز طراحی دنیا

در سال 1390، هلسینکی به عنوان مرکز طراحی دنیا نامیده شد. با خبرنگاران همراه باشید تا نگاهی به طراحی ها و معماری های این شهر در فنلاند داشته باشیم.

13 اسفند 1400

معرفی هتل 4 ستاره پولونیا پالاس در ورشو

هتل پولونیا پالاس ورشو | Hotel Polonia Palaceاین هتل 4 ستاره برنده جایزه، یکی از برترین موقعیت ها را در شهر ورشو دارد. چرا که هتل پولونیا پالاس ورشو Hotel Polonia Palace در مرکز شهر قرار گرفته و درست در روبروی کاخ فرهنگ و علوم می باشد. اینترنت وای فای رایگان در اختیارتان...

6 اسفند 1400

پردازنده اینتل نسل 12 در برابر رایزن سری 6000: کدام یک بهتر است؟

در نمایشگاه CES 2022 تعداد زیادی لپ تاپ نو معرفی گردید که بعضی از آن ها جزو برترین محصولات نمایشگاه بودند و پیروز به دریافت جایزه شدند. بخش بزرگی از هیجان معرفی این لپ تاپ ها به تراشه های نسل 12 اینتل و ای ام دی رایزن 6000 برمی گشت که روی آن ها سوار بود.

3 اسفند 1400

برترین زمان سفر به بلگراد؛ بارسلونای منطقه بالکان در صربستان

برترین زمان سفر به بلگراد، مرکز سفید صربستان و واقع بر تقاطع رودهای دانوب و ساوا بر اساس آب و هوا چه زمانی از سال است؟

2 اسفند 1400

آلودگی هوا نمایشگاه های آذر و دی را لغو می نماید ؟

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت که برای برگزاری نمایشگاه های آذر و دی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران تصمیم گیری خواهد نمود و اگر لازم باشد این نمایشگاه ها را تعطیل می نماید.

26 بهمن 1400

راه اندازی آرشیو برخط برای برنزهای پراکنده بنین در دنیا

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، راه اندازی آرشیو برخط برای برنزهای پراکنده بنین در دنیا صورت می گیرد.

24 بهمن 1400

دستیار کلوپ هم کرونایی شد، برگزاری بازی لیورپول با آرسنال در هاله ای از ابهام

دستیار یورگن کلوپ هم به ویروس کرونا مبتلا شد و حالا ممکن است بازی لیورپول با آرسنال در جام اتحادیه انگلیس به تعویق بیفتد.

20 بهمن 1400
تعداد: (80)