وزیر خارجه آمریکا فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران : وزیر خارجه آمریکا فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت و مراسم امسال را به خاطر همه گیری کووید-19 متفاوت دانست.

وزیر خارجه آمریکا فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از ایرنا ،آنتونی بلینکن روز دوشنبه در یک پیام ویدئویی اظهار کرد: امروز برای همه مسلمانان در ایالات متحده و سراسر جهان ماه رمضان مبارک آرزو می کنم. رمضان فصل تامل، دعا، خیرات، روزه و اجتماع است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مسلمانان در داخل و خارج از کشور، ماه رمضان امسال را به خاطر تاثیر طولانی مدت همه گیری کووید-19 به صورت متفاوتی و از طریق گردهمایی مجازی و تعامل دیجیتالی برپا می دارند.

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: در حالیکه ما خسارت های فوق العاده ای را در سال گذشته شاهد بوده ایم اما داستان هایی از امید و مقاومت را هم در مواجهه با این ناملایمات، دیده ایم. از کارکنان خدمات ضروری تا مراقبت های بهداشتی حرفه ای، مسلمانان در خط مقدم اتحاد خدمات، ایمان و اشتراکات بشری بوده اند.

بلینکن اضافه کرد: ما به همه کسانی که فداکاری بسیاری داشتند و همچنان ادامه می دهند، مدیون هستیم. همراه با سفارت خانه ها و کنسولگری هایمان در سراسر جهان، وزارت خارجه به رابطه قوی با جوامع مسلمانان گرداگرد جهان متعهد است.

وی اظهار داشت: همانگونه که ماه مقدسِ تجدید معنویت آغاز می شود، من برای همه مسلمانان، رمضانی مبارک آرزو می کنم.

در برخی از کشورها، سه شنبه و در کشورهای دیگر هم چهارشنبه روز نخست ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "وزیر خارجه آمریکا فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه آمریکا فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید