علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، علیرضا عنایتی سفیر پیشین ایران در کویت مدتی پیش به جای فرازمند به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شده است.

علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه شد

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی وبلاگ همه خوبا، پس از آنکه محمد فرازمند مدیرکل سابق خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید ایران راهی آنکارا پایتخت ترکیه شد تا به جای محمدابراهیم طاهریان فرد عهده دار این سمت گردد، علیرضا عنایتی سفیر پیشین ایران در کویت مدیرکل جدید خلیج فارس وزارت خارجه شد.

محمد ایرانی نیز به جای علیرضا عنایتی سفارت ایران در کویت را برعهده گرفت و آذر 1397 استوارنامه خود را تقدیم امیر کویت کرد.

علیرضا عنایتی از اردیبهشت 1393 عهده دار سفارت ایران در کویت بود. وی قبل از تصدی به عنوان سفیر ایران در کویت، مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه بوده است.

محمد فرازمند بهمن 1397 به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، استوارنامه خود را تقدیم رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه کرد.

محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر سابق ایران در آنکارا جزو سه سفیری بود که در پی تصویب قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، آبان 1397 به تهران بازگشته بود. غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک و علی ماجدی سفیر سابق ایران در آلمان نیز دو سفیری بودند که مشمول این قانون شدند.(اینجا بخوانید)

اخیرا نیز مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور و معاون سابق اروپا و آمریکا وزارت خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان سفیر و نماینده جدید ایران در سازمان ملل منصوب شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید