میرتاج الدینی: انتظار می رود چهلمین جشنواره فیلم فجر متفاوت از سال های پیش برگزار گردد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت انتظار می رود جشنواره فیلم فجر سال جاری متفاوت از سال های پیش برگزار گردد و جبران چندین ساله عقب ماندگی را در این دوره و ادوار آینده دید.

میرتاج الدینی: انتظار می رود چهلمین جشنواره فیلم فجر متفاوت از سال های پیش برگزار گردد

به گزارش ستاد اطلاع رسانی چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیدمحمدرضا میر تاج الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر استقبال می کنیم. این دوره جشنواره به ویژه به این علت که در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می گردد و دوره چهلم خود را پیش رو دارد، حائز اهمیت است.

وی گفت: امیدواریم فیلم های ساخته شده یادآور سینمای آرمانی و فیلم های انقلابی باشد که در دهه های اول انقلاب ساخته و پخش شد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می رود با استقرار دولت تازه که یک دولت انقلابی است، حمایت از فیلم هایی که فداکاری ها، ایثارگری ها، عظمت و اقتدار این ملت را به خوبی نشان می دهند، مورد توجه باشد. میدان به فیلم های سیاه نما و منفی نگر داده نگردد و بیشتر فیلم های ارزشی و فاخر در معرض قضاوت قرار گیرند.

میرتاج الدینی گفت: با این اوصاف انتظار می رود جشنواره فیلم فجر سال جاری متفاوت از سال های پیش برگزار گردد و جبران چندین ساله عقب ماندگی را در این دوره و ادوار آینده ببینیم.

این نماینده مجلس در ادامه با توجه به بهبود شرایط کرونایی در جامعه اضافه کرد: سینماها باید فضا را برای اکران فیلم های جشنواره فجر فراهم نمایند تا مردم بتوانند در سطحی گسترده تر فیلم ها را ببینند و در خصوص فیلم ها نظر و رای بدهند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های فرهنگی لازم در شهرستان ها و تحقق عدالت فرهنگی گفت: باید از بخش خصوصی دعوت کرد تا در شهرهای فاقد سینما نسبت به ساخت سینما سرمایه گذاری نمایند تا مردم بتوانند در این شهرها هم به تماشا فیلم در سینماها بنشینند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "میرتاج الدینی: انتظار می رود چهلمین جشنواره فیلم فجر متفاوت از سال های پیش برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرتاج الدینی: انتظار می رود چهلمین جشنواره فیلم فجر متفاوت از سال های پیش برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید