کمیل قاسمی یک سرمایه ملی است، باید از تجارب و توان او استفاده کرد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، حسین نقیبی بعد از قطعی شدن اهدای مدال طلای المپیک 2012 لندن به کمیل قاسمی به خبرنگاران گفت: این اتفاق نشان داد به هر صورت حق به حقدار خواهد رسید. کمیل قاسمی اگر در المپیک 2012 لندن با خوش شانسی روبرو شده بود و در دیدار نیمه نهایی، سکه داوران به سود او می افتاد، در همان زمان هم می توانست فینالیست گردد، اما اینگونه نشد. هر چند که چرخ زمانه چرخید و انتها طلای المپیک بعد از سالها به او رسید.

کمیل قاسمی یک سرمایه ملی است، باید از تجارب و توان او استفاده کرد

وی توضیح داد: کمیل از قهرمانان ملی و بااخلاق کشتی کشورمان است و به نظر من باید از توان و تجارب این آزادکار به بهترین شکل در بحث تیم های ملی بهره ببریم. او با دریافت مدال طلای المپیک لندن که با احراز دوپینگ حریفانش صورت گرفت، پرافتخارترین کشتی گیر ایران در ادوار المپیک شده و حالا که از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده باید در بخش های دیگر فنی از او استفاده گردد.

مربی سازنده کشتی کشورمان ادامه داد: البته فدراسیون کشتی به تازگی صاحب رئیس شده و مطمئنا روزهای بسیار شلوغی را سپری می نماید، اما من مطمئنم کمی که از روزهای کنونی بگذرد، کمیل قاسمی هم مورد توجه متولیان فدراسیون قرار خواهد گرفت و از او برای آغاز فعالیت در سیستم فنی تیم های ملی دعوت به عمل خواهد آمد.

نقیبی در انتها در مورد حضور علیرضا دبیر در راس امور فدراسیون کشتی نیز خاطر نشان کرد: دبیر قهرمان بزرگ و مدیری باتجربه است اما روزهای بسیار سختی را در کشتی پیش رو دارد. البته اهالی کشتی هم با یکدلی و اتحاد در کنار او خواهند بود تا بتواند به راحتی در مسیری که در آن گام گذاشته پیروز باشد. دبیر به خوبی کم و کاستی های کشتی را می شناسد چراکه خود روزی از رده پایه آغاز نموده و تا قله المپیک پیش رفته که این موضوع در درک بهتر او از روند قهرمانی و همچنین رفع کردن مسائل کشتی بسیار حایز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کمیل قاسمی یک سرمایه ملی است، باید از تجارب و توان او استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیل قاسمی یک سرمایه ملی است، باید از تجارب و توان او استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید