پایتخت چاقوکشی دنیا کجاست؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در کمتر از 24 ساعت گذشته سه شهروند در جریان نزاع های خونبار در این شهر کشته شدند.43 درصد جرایم با چاقو به سرقت و تجاوز جنسی مربوط بوده است.

پایتخت چاقوکشی دنیا کجاست؟

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ همه خوبا، با کشته شدن سه شهروند انگلیسی در تعطیلات آخر هفته گذشته، شمار قتل های ناشی از چاقو در سال 2019 در لندن به 126 مورد رسید.

همزمان با اجرای برنامه جمع آوری چاقو و اشیاء تیز در انگلیس از ماه می امسال، شهروندان انگلیسی بر حفظ چنین اشیایی به دلیل ترس از ناامنی تاکید دارند.

جرایم مربوط به استفاده از سلاح سرد انگلیس در امسال به بالاترین میزان خود رسید.

در 12 ماه منتهی به ژوئن 2019، 44 هزار مورد چاقوکشی در انگلیس به ثبت رسید که در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

43 درصد جرایم با چاقو به سرقت و تجاوز جنسی مربوط بوده است. در مدت زمان ذکر شده 235 قتل ناشی از چاقوکشی و 412 کوشش برای قتل با چاقو ثبت شده است.دفتر آمار ملی انگلیس اعلام نموده شمار جرایم ثبت شده با چاقو در امسال بالاترین میزان از سال 2010 بوده است.

کاهش بودجه خدماتی و بهداشت روانی و سایر خدمات پیشگیرانه از مهم ترین دلایل رشد جرایم ناشی از چاقو بوده است.

جرایم ناشی از سلاح گرم نیز با 4 درصد افزایش به بیش از 6700 مورد رسید.

خشونت در انگلیس در شهر های بزرگ مانند لندن، میدلندز، یورکشایر و منچستر متمرکز شده است.

تخلفات ثبت شده توسط پلیس با وسایل نقلیه نیز در انگلیس 3 درصد افزایش داشت که شامل افزایش 7 درصدی سرقت وسایل نقلیه و افزایش 11 درصدی سرقت با خودرو می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پایتخت چاقوکشی دنیا کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت چاقوکشی دنیا کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید