شمار قربانیان کرونا در آمریکا ممکن است تا ماه آینده به بالای نیم میلیون نفر برسد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا هشدار داد شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در این کشور ممکن است تا ماه آینده به بالای نیم میلیون نفر برسد.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا ممکن است تا ماه آینده به بالای نیم میلیون نفر برسد

به گزارش وبلاگ همه خوبا از وبلاگ همه خوبا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در سخنانی با بیان اینکه آمریکایی ها روز های سختی را در زمینه همه گیری کرونا در پیش دارند، هشدار داد شمار جان باختگان ناشی از کرونا در این کشور تا سرانجام ماه آینده میلادی احتمالا از نیم میلیون نفر عبور خواهد نمود.

بایدن در سخنانی در کاخ سفید گفت: اوضاع پیش از آنکه بهتر شوند، در حال وخیم تر شدن هستند. شمار جان باختگان احتمالا از 500 هزار نفر در ماه آینده عبور می نماید.

رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود گفت دولت وی نمی تواند سرعت واکسیناسیون را افزایش دهد. او گفت: ما یکشبه وارد این آشفتگی نشدیم. ماه ها برای ما طول خواهد کشید تا اوضاع را تغییر دهیم.

بایدن همچنین از طرح فدرال خود برای مقابله با کرونا رونمایی کرد و آن را راهبرد ملی برای پاسخ به کووید 19 و همه گیری کرونا خواند. بایدن گفت: راهبرد ملی ما همه جانبه است. این راهبرد مبتنی بر دانش است و سیاسی نیست. این راهبرد مبتنی بر حقیقت است و نه نکار.

او همچنین به شدت از شیوه تعامل دولت ترامپ در مورد همه گیری کرونا انتقاد کرد. بایدن البته بار دیگر بر اظهارات پیشین خود مبنی بر راه اندازی کارزاری برای واکسیناسیون ایمن و مؤثر به شکلی که تزریق 100 میلیون واکسن ظرف 100 روز اول دولت وی صورت پذیرد، تأکید کرد.

اظهارات بایدن در حالی بیان می گردد که تا کنون بیش از 25 میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از 420 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: جام جم آنلاین

به "شمار قربانیان کرونا در آمریکا ممکن است تا ماه آینده به بالای نیم میلیون نفر برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در آمریکا ممکن است تا ماه آینده به بالای نیم میلیون نفر برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید