توقیف 14 کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف سعودی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد که ائتلاف سعودی، 14 کشتی حامل فرآورده های نفتی یمن را توقیف کرده است.

توقیف 14 کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف سعودی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همه خوبا، منابع خبری یمنی از تجاوز جدید ائتلاف عربستان سعودی علیه منابع نفتی یمن خبر دادند.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که ناوگان دریایی متعلق به ائتلاف سعودی، همچنان چهارده کشتی حامل فرآورده های نفتی یمن را توقیف کرده اند.

المسیره تأکید کرد، این کشتی ها حامل 320 هزار تُن بنزین، گاوزئیل و گاز هستند و با وجود مجوز های بین المللی، ولی ائتلاف سعودی اجازه تردد این کشتی ها را نمی دهد.

این شبکه خبر داد که نیرو های متجاوز [ائتلاف سعودی]با اقدامات و راهزنی دریایی خود، کشتی های نفتی را توقیف می کنند و به پیامد های این مسئله، هیج اهمیتی نمی دهد و از این طریق، عمدا در پی نابودی ملت یمن هستند.

ائتلاف سعودی از فروردین ماه 1394 حملات خود را به ملت یمن آغاز کرد تا به زعم خود بتواند عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

سازمان ملل هم گزارش داده است که این تجاوز همه جانبه سعودی به ملت یمن، بیش از 70 هزار کشته و زخمی بر جا گذاشته است. این در حالی است که برخی از گزارش های حقوقی، از کشته و زخمی شدن 100 هزار یمنی حکایت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توقیف 14 کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 14 کشتی نفتی یمن از سوی ائتلاف سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید