فراخوان بیست وچهارمین جشنواره لاله های سرخ در اندیمشک اعلام شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران، فرهنگ را موتور توسعه پایدار در کشور دانست و مطرح کرد: جشنواره لاله های سرخ اندیمشک فرصتی برای پویایی و شکوفایی و بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی و عاملی برای رشد و توسعه در شهرستان، استان و کشور خواهد بود.

فراخوان بیست وچهارمین جشنواره لاله های سرخ در اندیمشک اعلام شد

وی اضافه نمود: بیست و چهارمین جشنواره لاله های سرخ در اندیمشک با موضوعات چهار آذر روز مقاومت شهروندان اندیمشک، دست آوردهای انقلاب اسلامی، حمایت از کالای ساخت ایران، حماسه مدافعان حرم اهل بیت (ع) و ترویج اقتصاد مقاومتی در اندیمشک برگزار می گردد.

فرماندار اندیمشک گفت: فراخوان بیست وچهارمین جشنواره لاله های سرخ اندیمشک با موضوعاتی هم چون چهار آذر، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ترویج الگوی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ساخت ایران اعلام شد.

وی توضیح داد: توسعه هنر فاخر و معرفی آثار ناب فرهنگی و ترویج هنر فاخر از دست آوردهای مهم در برگزاری جشنواره لاله های سرخ اندیمشک است.

جهانگیری با اشاره به برگزاری جشنواره در حوزه مهمان و اجرای صحنه اظهار کرد: با توجه به موضوع و کیفیت آثار با هدف جشنواره که اصالت بخشی با هدف پویایی و رقابت پذیری است، آثار هنرمندان در جشنواره پذیرفته می گردد.

فرماندار اندیمشک، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره لاله های سرخ را بیستم آبان ماه اعلام و اضافه نمود: علاقه مندان آثار خود را به نشانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ارسال نمایند.

جهانگیری، جشنواره لاله های سرخ را از جشنواره های مطرح در کشور دانست و بیان نمود: این جشنواره همه ساله به میزبانی اندیمشک میزبان آثار هنرمندان کشور بوده و سال جاری نیز از پنجم تا هفتم آذرماه میزبان هنرمندان، شهرستان، استان و کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراخوان بیست وچهارمین جشنواره لاله های سرخ در اندیمشک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان بیست وچهارمین جشنواره لاله های سرخ در اندیمشک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید