3 درمان پوستی که نباید در تابستان انجام شوند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، برای بسیاری از افراد، درمان های پوستی و بهبود شرایط سلامت پوست از اهمیت بسزایی برخوردار است. به نظر می رسد درمان های پوستی زمان مشخصی ندارند و بسیاری از افراد در شرایط مختلف اقدام به درمان های مسائل پوستی خود می کنند، اما حقیقت این است که بهتر است برخی درمان ها در فصل تابستان انجام نشوند.

3 درمان پوستی که نباید در تابستان انجام شوند

موضوع محدودیت زمانی به ویژه در مورد درمان های زیبایی که باید در تابستان انجام نشوند صدق می کند. به نظر می رسد بهترین فصل ها برای درمان برخی مسائل پوستی در دمای خنک تر و برای مثال در فصول بهار و پاییز است.

لایه برداری شیمیایی

در حالی که لایه برداری های شیمیایی پوست برای دستیابی به چهره ای نرم تر و روشن تر گزینه ای بسیار عالی به نظر می رسد، اما باعث برخی تغییرات شدید در بافت و ساختار پوست شما می شود که در مجاورت گرما و نور خورشید اثراتی بسیار خطرناک خواهد داشت و حتی منجر به مسائلی مثل لک پوستی می شود.

لیزر مو های زائد

علیرغم اینکه لیزر مو های زائد به دلیل اینکه فصل شنا و آفتاب دریافت است بسیار محبوب شده است، اما در واقع بهترین فصول برای استفاده از این تکنیک، پاییز و زمستان است. لیزر های مورد استفاده برای لیزر مو های زائد، ملانین یا رنگدانه موجود در مو های واقع در فولیکول مو را هدف قرار می دهنداگر برنزه شده باشید، سطح ملانین یا رنگدانه بالایی را در سطح پوست خواهید داشت. هنگامی که نور لیزر به پوست شما برخورد می کند، خطرات جدی برای پوست وجود دارد.

لیزر خالکوبی

در حالی که ممکن است در این مدت به فکر پاک کردن یک خالکوبی ناخواسته افتاده باشید، به همان دلایلی که باید از لیزر مو خودداری کنید، باید از لیزر خالکوبی نیز خودداری کنید لیزر های مورد استفاده برای از بین بردن خال کوبی نیز می توانند توسط رنگدانه موجود در پوست جذب شوند. همچنین لیزر خالکوبی می تواند منجر به جای زخم شود که در فصل گرما بسیار خطرناک است.

منبع: همگردی

به "3 درمان پوستی که نباید در تابستان انجام شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 درمان پوستی که نباید در تابستان انجام شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید