ونگر: از صعود به دور بعد خوشحالم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران : پس از شکست 2 بر یک آرسنال برابر المپیاکوس یونان در لیگ قهرمانان اروپا، آرسن ونگر از اینکه تیمش به دور بعدی این مسابقات راه یافت، ابراز خرسندی کرد.

ونگر: از صعود به دور بعد خوشحالم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، پس از شکست 2 بر یک آرسنال برابر المپیاکوس یونان، سرمربی تیم آرسنال در کنفرانس خبری گفت: بازی جذابی بود .ما در نیمه اول چند موقعیت خطرناک ایجاد کردیم و می توانستیم پس از گل روسیچکی به گل دوم نیز برسیم. بازیکنان جوان ما در یک ساعت اول این بازی بسیار خوب بودند و این بسیار مثبت است. بازی هم خوب بود ولی نتیجه آن چیزی نبود که ما می خواستیم. اما در کل باید بپذیریم که تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

ونگر اضافه نمود: المپیاکوس تیم بسیار قدرتمندی است ولی مشکل اساسی آنان این بود که لیگ قهرمانان را با 2 شکست خانگی و خارج از خانه آغاز کرده و هیچ امتیازی را برای خود ذخیره نکرده بودند. اما این موضوع نمی تواند تاثیری بر کیفیت این تیم بگذارد.

وی اضافه نمود: هدف ما در این دیدار رسیدن به صدر جدول بود که متاسفانه محقق نشد. حالا با فرا رسیدن تعطیلات، تیم ها می توانند شرایط خود را بهبود بخشند که آرسنال نیز جزیی از این تیم ها است. باید تمرکز خود را بر روی ادامه این مسابقات بگذاریم تا به فرم ایده آل برسیم.

سرمربی تیم آرسنال همچنین در سرانجام سخنان خود از نتیجه بدست آمده ابراز نارضایتی کرد اما گفت که صعود به دور بعدی برای همه بازیکنان و کادر فنی تیم راضی کننده است.

منبع: تسنیم

به "ونگر: از صعود به دور بعد خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: از صعود به دور بعد خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید