واکنش کولاکوویچ به باخت شاگردانش در برابر روسیه

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما برابر روسیه ای بازی کردیم که یکی از گران ترین و پیروز ترین تیم های دنیاست.

واکنش کولاکوویچ به باخت شاگردانش در برابر روسیه

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست 3 بر صفر تیمش برابر تیم ملی روسیه در مسابقات انتخابی المپیک 2020 گفت: هر چند 3 بر صفر شکست خوردیم، اما دیدار نزدیکی داشتیم. ما برابر قهرمان لیگ ملت ها بازی کردیم که تیم بسیار قدرتمندی است.

ما در هر سه ست نمایش نزدیکی داشتیم و ست های اول و دوم را خوب آغاز کردیم. در ست سوم البته در آغاز خوب نبودیم، اما به بازی برگشتیم و امتیازات پایاپای پیش می رفت. ما امتیاز به امتیاز پیش رفتیم، اما آنها در سرویس عالی بودند و با سرویس های کم نقص خود عملکرد ما را مختل کردند و تیم مان دچار مشکل شد.

وی در ادامه صحبت های خود اضافه نمود: در لحظات حساس بازی، روسیه در دفاع، عملکرد خوبی داشت و از ما پیش افتاد. متأسفانه ما شانس صعود به المپیک را در این مرحله از دست دادیم، اما مبارزه و کوشش مان ادامه دارد تا بتوانیم در مرحله بعدی انتخابی المپیک به هدف اصلی خود که صعود به المپیک است، دست پیدا کنیم.

ما باید بازی امروز را فراموش کنیم و اگر چه شانس زیادی داشتیم، اما نمی توانیم به زمین بازگردیم و باید همه چیز را فراموش کنیم. روسیه از ما بهتر عمل کرد و توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

کولاکوویچ در سرانجام توضیح داد: قبل از آغاز مسابقات گفتم که تیم ما فرم خوب لیگ ملت ها را ندارد و دلیل این موضوع نیز مصدومیت و بیماری بعضی از بازیکنان است. تیم ما از نظر بدنی در این مسابقات آمادگی قبل را نداشت.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، وی اضافه نمود: با تمام این اوصاف ما تمام کوشش خود را کردیم تا برابر روسیه آماده باشیم و تمام سعی خود را برابر روسیه انجام دادیم و با همه مسائل، بازی نزدیکی به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ما برابر روسیه ای بازی کردیم که یکی از گران ترین و پیروز ترین تیم های دنیاست و امروز نیز طرفداران خود را در استادیوم می دید. بازی کردن در این فضا بسیار سخت بود، اما ما کوشش خود را کردیم. در کل روسیه از ما بهتر بود و برنده شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش کولاکوویچ به باخت شاگردانش در برابر روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کولاکوویچ به باخت شاگردانش در برابر روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید