سرمربی تیم ملی والیبال فروردین می آید، آیین نامه قابل تغییر است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، میلاد تقوی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آنالیز شرایط سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قرار شد برای مربیان عظیم جهان کار کنیم. منطقی است که پیشنهاداتی برای آنان بفرستیم. هنوز هیچ گزینه نهایی مطرح نشده است. برآورد هایی درباره گزینه نهایی انجام شده است که صحیح نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال فروردین می آید، آیین نامه قابل تغییر است

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: روز چهارشنبه لیست 4-5 نفره نهایی را اعلام خواهیم کرد تا بر اساس آن به جمع بندی نهایی دست یابیم.

تقوی درباره زمان حضور احتمالی سرمربی تیم ملی در ایران توضیح داد: هر مربی تراز اول دنیا در حال حاضر مشغول به فعالیت است و با تیمی قرارداد دارد. زمانی که پذیرفتیم هدف ما قرارگیری جزو 4 تیم برتر المپیک است و برای رسیدن به آن مربی تراز اول را پذیرفتیم، باید شرایط کاری او را نیز قبول کنیم و به آن احترام بگذاریم. قطعاً سرمربی تیم ملی از فروردین ماه در ایران حضور خواهد داشت اما درباره دستیارانش و افرادی که در ایران حضور و بازی ها را آنالیز نمایند بعداً تصمیم گیری خواهیم کرد و کمیته فنی به سرمربی یاری خواهد نمود.

وی درباره 15 تیمی شدن رقابت های لیگ برتر والیبال و مخالفت مدیران عامل باشگاه با این تصمیم گفت: بعید می دانم مدیران باشگاه ها مخالف 15 تیمی باشند چرا که در جلسه آنلاینی که برگزار گردید بیشتر آنها با 15 تیمی شدن مسابقات موافقت کردند وگرنه برای فدراسیون 16 تیمی رقابت ها بهتر بود چرا که بازی ها جذاب تر و هیجان انگیزتر برگزار می شد. حتی پیشنهاد 16 تیمی شدن را فدراسیون داد اما مدیران عامل موافقت نکردند.

تقوی در ادامه تأکید کرد: نگاه و هدف ما برای افزایش تیم ها این بود که با توجه به شرایط کرونا، بیشتر استان ها نماینده ای در رقابت های لیگ برتر داشته باشند و به ایجاد روحیه ورزشی یاری نمایند.

دبیر کل فدراسیون والیبال درباره نقض آیین نامه رقابت ها گفت: قطعاً هر جا مسئله ای وجود داشته باشد آیین نامه تغییر خواهد نمود. آیین نامه رقابت های لیگ برتر والیبال با نظر همه دست اندرکاران و خانواده والیبال قابل تغییر است.

تقوی درباره تدبیر و راه حل فدراسیون برای جلوگیری از بهانه تراشی تیم ها به ویروس کرونا و لغو مسابقات گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا یک پروتکل بهداشتی را در نظر گرفته است. قطعاً جواب آزمایش مثبت PCR در مراکز مورد تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت است و اگر تخلفی در آن صورت گیرد، ما مقصر نیستیم. مبنای ما آزمایشگاه مورد تأیید دستگاه ذیربط است و اگر قصوری در آن صورت گیرد، باید جوابگو باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی تیم ملی والیبال فروردین می آید، آیین نامه قابل تغییر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال فروردین می آید، آیین نامه قابل تغییر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید