نیمار: آدم درون گرایی هستم اما بد عصبانی می شوم و کنترلم را از دست می دهم، می دانم که باید رفتارم را بهتر کنم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به داشتن برخی ویژگی های اخلاقی نادرست و لزوم تصحیح برخی از رفتارهایش اعتراف کرد.

نیمار: آدم درون گرایی هستم اما بد عصبانی می شوم و کنترلم را از دست می دهم، می دانم که باید رفتارم را بهتر کنم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، نیمار در فصول اخیر دوران بازیگری اش از بعضی مسائل طولانی مدت رنج می برد، مسائلی که او را از نظر روانی تحت فشار سنگینی قرار داد. خیلی ها او را به خاطر واکنش های تند و پرخاشگرانه اش به اتفاقاتی که به ضررش رقم خورده می شناسند که شاید بارزترین نمونه آن درگیری اش با هوادار تیم فوتبال رن پس از فینال جام حذفی فرانسه در فصل گذشته یا توهین به داور بازی پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان بود که بابت هر دو مورد، محرومیت هایی برای این بازیکن برزیلی در نظر گرفته شد.

نیمار اکنون اعتراف کرده است که از نظر رفتار ضعف هایی دارد از جمله اینکه وقتی عصبانی می شود، کنترلش را از دست می دهد و اینکه باید بیشتر از این روی کنترل خشم خود کار کند.

نیمار به نشریه میرر گفت: من آدم پرحرفی نیستم، بلکه بسیار درون گرا هستم و احساساتم را درون خودم نگه می دارم اما وقتی بعضی چیزها از یک حدی عبور می کند، دیگر عصبانی و منفجر می شوم. دیگر نمی توانم به شیوه ای مناسب با اطرافیانم ارتباط برقرار کنم و الان هم دارم تلاش می کنم که این نقطه ضعفم را برطرف کنم. هر زمان که مجبور باشم با یکی مکالمه ای داشته باشم، سعی می کنم که با صحبت کردن آن را حل کنم و فکر می کنم که این به نفع خودم است. به نظر من وقتی که شما از نظر روانی سالم باشید، اتفاقات خوبی هم برای تان رخ می دهد و احتمال اینکه کارهای تان را درست انجام دهید، بیشتر می شود اما اگر از نظر روانی خیلی روبراه نباشید، اوضاع و اتفاقات هم آنطور که انتظار دارید برای تان ختم به خیر نمی شود. بعضی وقت ها این کار سخت می شود چون همیشه باید بی عیب و نقص باشید و برای آدمیزاد انجام چنین کاری غیرممکن است.

نیمار اضافه نمود: من چندین بار در زندگی ام مرتکب اشتباه شده ام و احیای اعتماد به نفس از دست داده ام، بهای سنگینی داشت. با این حال فکر می کنم آدمیزاد اشتباه می کند. این بخشی از زندگی است و با ارتکاب همین اشتباهات است که شما بزرگ می شوید و درس می گیرید. والدین من، خواهرم، خانواده ام و دوستانم؛ من به خاطر آنها فوتبال بازی و هرروز تمرین می کنم، چون می دانم که آنها همیشه طرف من هستند. آنها کسانی هستند که به من وقتی هیچ چیزی نداشتم، کمک کردند و انگیزه دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیمار: آدم درون گرایی هستم اما بد عصبانی می شوم و کنترلم را از دست می دهم، می دانم که باید رفتارم را بهتر کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: آدم درون گرایی هستم اما بد عصبانی می شوم و کنترلم را از دست می دهم، می دانم که باید رفتارم را بهتر کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید