نوروز 1401 با رویدادهای متفاوت میزبان بازدیدکنندگان سعدآباد خواهیم بود

به گزارش وبلاگ همه خوبا، ایرنا/ براساس سخنان مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، نوروز 1401 با رویدادهای متفاوت میزبان بازدیدکنندگان سعدآباد خواهیم بود.

نوروز 1401 با رویدادهای متفاوت میزبان بازدیدکنندگان سعدآباد خواهیم بود

وحید رحمتی اقدامات پژوهش محور، دوره های آموزشی و برنامه ریزی گسترده برای بچه ها به عنوان آینده سازان و میراث بانان فرهنگی کشور را رویکرد نو مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دانست و گفت: برنامه ریزی گسترده ای برای برگزاری جشنواره ها، تورهای آشنایی بچه ها با تنوع گسترده طبیعی و زیستی و بعلاوه آثار فرهنگی و تاریخی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اجرا شده است. برای تحقق این برنامه ها، مذاکرات برای امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با مهدهای کودک، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: برای نوروز 1401 رویدادهای متنوع، متفاوت و جذابی طراحی شده، شعار نوروز 1401 بچه ها؛ میراث بان فرهنگ است و برای پذیرایی از گردشگران، میهمانان و بازدیدکنندگان نوروزی آمادگی کامل داریم.

مرکز آموزش سعدآباد بزودی افتتاح می گردد

رحمتی به اهمیت آموزش در بخش مدیریتی و کارشناسی موزه و هنرهای سنتی اشاره نمود و گفت: مرکز آموزش سعدآباد بزودی راه اندازی می گردد. در مرحله اول، دوره های آموزش مدیران موزه ها و راهنمایان مجموعه برگزار خواهد شد و سپس این دوره ها برای همه موزه های تهران تعمیم داده می گردد.

وی اضافه نمود: آموزش هنرهای سنتی، خوشنویسی، نگارگری، نقاشی و ... هم در برنامه های آینده مرکز آموزش سعدآباد است و در سالهای آینده بر روی کمیت و کیفییت این دوره ها متمرکز می شویم.

رحمتی با تشکر از رویکرد و دستورات ویژه وزیر، قائم مقام وزارتخانه و مدیران ارشد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد احتیاجمند حمایت همه جانبه مسئولان در تجهیز، توسعه منابع انسانی و بودجه های مورد احتیاج برای دستیابی به ماموریت های محوله است.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد کارکنان متخصص، متعهد، باتجربه و خدوم را سرمایه های ارزشمند و پیشران توسعه برنامه های این مجموعه دانست و اظهار داشت: امروز بدون پشتوانه منابع انسانی توانمند، هیچ اقدامی به سر منزل مقصود نخواهد رسید. خوشبختانه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مفتخر است که گلچینی از نیروهای همدل و یکصدا را در همه حوزه ها داراست و با تکیه بر همین منابع انسانی ارزشمند، روز به روز به بالندگی و شکوفایی خود می افزاید.

منبع: همگردی

به "نوروز 1401 با رویدادهای متفاوت میزبان بازدیدکنندگان سعدآباد خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 1401 با رویدادهای متفاوت میزبان بازدیدکنندگان سعدآباد خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید