دبیر: تیم های یازدهم و نهم جهان را تحویل گرفتیم، توقع آن چنانی نداشته باشید، دو سال بودجه فدراسیون پیش خور شده است

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم های یازدهم و نهم جهان را تحویل گرفتیم و توقع نداشته باشید در مسابقات جهانی نتیجه آن چنانی بگیریم.

دبیر: تیم های یازدهم و نهم جهان را تحویل گرفتیم، توقع آن چنانی نداشته باشید، دو سال بودجه فدراسیون پیش خور شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا، علیرضا دبیر در سرانجام مجمع فدراسیون کشتی در جمع وبلاگ همه خوبا گفت: از اعضای مجمع تشکر می کنم که وقت گذاشتند. امروز بحث حسابرسی سال 97 فدراسیون مطرح شد و 40 میلیارد تومان بدهی تا سرانجام سال 97 تعیین شد. امروز هم اعلام کردم نزدیک 52 میلیارد تومان در مجموع بدهی داریم. به دنبال شفاف سازی بودیم و اعضای مجمع متوجه شدند چرا این بدهی ها به بار آمده است.

وی تاکید نمود: هم باید کار روزانه خودمان را دنبال کنیم هم برای پرداخت بدهی ها اقدام کنیم. دو سال بودجه فدراسیون پیش خور شده است.باید جذب اسپانسر داشته باشیم و با یاری وزارت و کمیته ملی المپیک و هیئت ها در ظرف یکی دو سال این مسائل را حل خواهیم کرد.

دبیر با بیان اینکه در جریان سفرش به روسیه بحث تعلیق کشتی را با ارتباطات شخصی از بین برده رفته است، گفت: نزدیک به 4 میلیارد تومان به فدراسیون جهانی بدهی داریم که باید پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی درباره صحبت های خود در مجمع مبنی بر اینکه از فدراسیون بنگلادش تماس گرفته و گفته اند که پول بلیت ما را بدهید چرا که فدراسیون قبلی سالی یکی دو بار این کار را انجام می داد، گفت: اجازه بدهید درباره اینکه آیا ملزم به پرداخت بلیت کشورهای دیگر هستیم یا نه صحبتی نکنیم.

وی در خصوص بدهی های اقتصادیاای فدراسیون تاکید نمود: بحث اقتصادیات را وزارت ورزش و شخص وزیر در حال پیگیری است.اینکه فدراسیون اقتصادیات حقوق و ...را از پرسنلش بگیرد و پرداخت نکند بحث دیگری است و شامل بدهی های فدراسیون می گردد. بدهی اقتصادیاتی هم بدهی است که باید پرداخت گردد.

دبیر درباره برنامه های خود برای جذب حامیان اقتصادی گفت: باید کوشش دو برابری کنیم تا جبران کنیم.بعد از مهر ماه با هیئت های استانی باز هم جلسه خواهیم داشت.

وی درباره پیگیری مباحث فنی نیز توضیح داد: هم من و هم سوریان تمرینات تیم های ملی را زیر نظر داریم اما واقعیت این است در مباحث فنی در چند سال گذشته عقب گرد داشته ایم. تیم های نهم و یازدهم جهان را تحویل گرفتم. کشتی خم رنگرزی نیست.کسی که قرار است قهرمان المپیک گردد 8 سال حداقل زمان می خواهد. اگر با دست بردن زیر کتف و هل دادن به بیرون می خواهیم در المپیک نتیجه بگیریم به جایی نمی رسیم. شک نکنید ما کوشش مان را می کنیم و به دنبال مدال های بهتر هستیم اما تیم های یازدهم و نهم جهان را تحویل گرفتیم توقع نداشته باشید نتیجه آن چنانی در مسابقات جهانی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دبیر: تیم های یازدهم و نهم جهان را تحویل گرفتیم، توقع آن چنانی نداشته باشید، دو سال بودجه فدراسیون پیش خور شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: تیم های یازدهم و نهم جهان را تحویل گرفتیم، توقع آن چنانی نداشته باشید، دو سال بودجه فدراسیون پیش خور شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید