خبرنگاران انتقاد ایران از فریبکاری آمریکا در مبارزه با کرونا

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تهران - خبرنگاران - سخنگوی وزارت خارجه با انتقاد از فریبکاری دولت آمریکا در مبارزه با کرونا گفت: تنها یک دولت آلوده به سوء مدیریت، فریب و دروغ می تواند آنقدر وقیح باشد که اتهامات بی معنی را متوجه ایرانیانی کند که با فداکاری و ایثار برای محافظت از بشریت در برابر دنیا گیر شدن ویروس کرونا کوشش می نمایند.

خبرنگاران انتقاد ایران از فریبکاری آمریکا در مبارزه با کرونا

سید عباس موسوی، عصر شنبه، فیلمی از انتقاد سیاستمداران آمریکایی از عملکرد دولت این کشور در مبارزه با کرونا در حضور مایک پامپئو وزیر خارجه ایالات متحده را در حساب توئیتر خود منتشر کرد.

وی در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره این فیلم خطاب به مقامات دولت آمریکا نوشت: وقتی انگشت تان را به نشانه اتهام به سوی کسی اشاره می کنید بدانید سه انگشت دیگرتان را به سمت خودتان گرفته اید؛ تنها یک دولت آلوده به سوء مدیریت، فریب و دروغ می تواند آنقدر وقیح باشد که اتهامات بی معنی را متوجه ایرانیانی کند که با فداکاری و ایثار برای محافظت از بشریت در برابر جهان گیر شدن ویروس کرونا کوشش می نمایند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز امروز در پیغام مشابهی نوشت در حالی که شهروندان ما در حال جان باختن بر اثر کرونا هستند، دونالد ترامپ به شکل شریرانه ای در حال تشدید تحریم های غیرقانونی ایالات متحده با هدف از بین بردن منابع مورد احتیاج ایران برای مبارزه با این ویروس است. جهان نباید بیش از این در برابر تروریسم مالی ایالات متحده که اکنون تروریسم پزشکی هم به آن اضافه شده، سکوت کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتقاد ایران از فریبکاری آمریکا در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد ایران از فریبکاری آمریکا در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید