حذف تیم الف ایران، صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در حالی که تیم الف والیبال ساحلی ایران از رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شد، تیم دوم ایران توانست راهی مرحله یک جهارم نهایی گردد.

حذف تیم الف ایران، صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا 2019 چین از روز گذشته (پنجشنبه) شروع شد که تیم والیبال ساحلی الف ایران با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت ها کنار رفت اما تیم ب ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به این ترتیب، تیم الف ایران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی در نخستین گام در دو ست پیاپی با نتایج 21-11 و 21-13 مقابل تیم ملی هنگ کنگ پیروز شد تا 2 بر صفر برنده این دیدار گردد، اما در دومین دیدار با نتیجه 2 بر صفر مقابل چین باخت. در ادامه وکیلی و سالمی تایلند را 2 بر یک شکست دادند اما، بار دیگر با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را به چین واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفتند.

اما تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی ابتدا 2 بر یک (21-16، 17-21 و 15-13) نیوزلند را شکست دادند و سپس 2 بر صفر تیم ژاپن را شکست داده و راهی مرحله بعد شدند. تیم ب ایران در سومین بازی 2 بر صفر (21-18 و 21-12) استرالیا را شکست دادند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و باید فردا در این مرحله به مصاف دیگر تیم استرالیا بروند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حذف تیم الف ایران، صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تیم الف ایران، صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید