جلوگیری از ورود 6 هزار خودروی غیربومی به آستارا

به گزارش وبلاگ همه خوبا، فرماندار آستارا گفت: عوامل نظارتی مستقر در گردنه حیران و دهستان قره سو، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا 20 فروردین ماه، مانع ورود 6 هزار دستگاه خودرو با پلاک غیر گیلان به این شهرستان شدند.

جلوگیری از ورود 6 هزار خودروی غیربومی به آستارا

به گزارش وبلاگ همه خوبا حسن رستم زاد روز آدینه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، سپاه، مرزبانی و هلال احمر از هفتم فروردین ماه فقط به خودروهای پلاک بومی و کامیون های مواد غذایی و سوخت، اجازه ورود به شهرستان آستارا داده اند.

وی اعلام کرد: 119 واحد صنفی غیرضرور از جمله قلیان سراها در فروردین ماه پلمب شده اند و گندزدایی محوطه و ساختمان 91 ارگان و نهاد دولتی از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران کرونا در آستاراست.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلوگیری از ورود 6 هزار خودروی غیربومی به آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از ورود 6 هزار خودروی غیربومی به آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید