شرح استراماچونی در خصوص بند عجیب

به گزارش وبلاگ همه خوبا، وکلای استراماچونی در خصوص مهم ترین درخواست این مربی ایتالیایی شفاف سازی نموده اند که با گفته مدیران استقلال در تناقض است.

شرح استراماچونی در خصوص بند عجیب

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در حالی که درخواست 11 بندی استراماچونی از باشگاه استقلال از روز گذشته به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده و مدیران استقلال بیشترین موضع را بر روی بند سوم درخواست استراماچونی دارند، وکلای این مربی ایتالیایی اما در این مورد شفاف سازی نموده اند. در بند سوم گفته شده استراماچونی اعلام نموده کل مبلغ قرارداد او تا سرانجام فصل باید به حساب او واریز شود تا او به تهران بازشود.

اما حالا وکلای این مربی می گویند منظورشان از بند سوم این بوده که مبلغ مورد نظر(کل قرارداد تا سرانجام فصل) در همان بانک ایتالیایی که استراماچونی بخشی از قراردادخود را دریافت نموده سپرده شود تا این مربی بتواند به هنگام سررسید قرارداد خود، مطالبات خود را از این سپرده برداشت کند. شرطی که اگر محقق شود این مربی با خیال آسوده به تهران بازمی شود و تا سرانجام فصل راهنمایی استقلال را بر عهده خواهد گرفت.

این شرط استراماچونی حتی با توضیحات تکمیلی اش هم عجیب و منحصر به فرد به نظر می رسد. با این حال باید دید واکنش نهایی باشگاه استقلال در مورد درخواست های این مربی ایتالیایی به کجا خواهد انجامید. فرصتی که البته تا امشب به سرانجام خواهد رسید. فضای فعلی که به وجود آمده نشان می دهد هر دو طرف در کوشش هستند تا چهره طرف مقابل را نزد طرفداران مخدوش نمایند.

  • تصویر و جزئیات 11 شرط جدید استراماچونی | پاسخ استقلال
منبع: همشهری آنلاین

به "شرح استراماچونی در خصوص بند عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح استراماچونی در خصوص بند عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید