توسعه ظرفیت های علمی بخش راه با دانش بنیان ها

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از این پس دانشجویان مقطع پسادکتری می توانند برای تامین نیاز های فناورانه دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای بار و مسافر، با این سازمان همکاری کنند.

توسعه ظرفیت های علمی بخش راه با دانش بنیان ها

به گزارش خبرگزاری وبلاگ همه خوبا، آقای داریوش امانی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دانشجویان مقاطع تخصصی برای رفع نیاز های تخصصی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بار و مسافر بهره بگیریم اضافه کرد: بر همین اساس تفاهمنامه ای بین سازمان راهداری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت 5 سال به امضا رسید که طبق آن، از توان دانشجویان مقطع پسادکترا و تخصصی استفاده و از این طریق، نیاز های فناورانه این بخش تامین و بومی سازی خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سامانه های متعدد وابسته به این سازمان از جمله دوربین های جاده ای نظارت تصویری و ثبت تخلفات، باسکول های توزین در حال حرکت، سامانه های تردد شمار، سامانه های مربوط به جابجایی بار و مسافر و همچنین سامانه های صدور صورت شرایط و بارنامه برخط (آنلاین)، داده های زیادی تولید می شود اضافه کرد: این اطلاعات باید بصورت کاربردی برای بخش های مختلف سازمان برای برنامه ریزی دقیق تر و همچنین سایر دستگاه های بهره بردار آماده شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون بخش های مختلف سازمان راهداری بر لبه توسعه علمی حرکت می کنند و کار جدی ما از همین امروز برای استفاده از توان علمی شرکت های دانش بنیان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ همه خوبا به نقل از صدا و سیما، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: همزمان با 26 آذر ماه و روز حمل و نقل، از محور های مورد نیاز سازمان برای جلب همکاری شرکت های دانش بنیان رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توسعه ظرفیت های علمی بخش راه با دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ظرفیت های علمی بخش راه با دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید