بولتون دلیل خروج ترامپ از مذاکرات هسته ای با کره شمالی را فاش کرد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مشاور امنیت ملی آمریکا دلایل خروج ترامپ از مذاکرات هسته ای با رهبر کره شمالی در ویتنام را مطرح نمود.

بولتون دلیل خروج ترامپ از مذاکرات هسته ای با کره شمالی را فاش کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همه خوبا به نقل از یونهاپ، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا دیروز، یکشنبه گفت که کیم جونگ اون، رهبر کره شاقتصادی برای پذیرش توافق بزرگ دونالد ترامپ در هانوی ویتنام آماده نبود.

بولتون از اینکه نشست هانوی را یک شکست قلمداد کند، امتناع کرد، هرچند این نشست بدون دستیابی به یک توافق مبنی بر برچیدن برنامه تسلیحاتی هسته ای کره شاقتصادی به پایان رسید.

وی در مصاحبه ای با سی بی اس گفت: من این نشست را یک شکست تلقی نمی کنم. من آن را یک موفقیت می دانم زیرا رئیس جمهور از منافع ملی آمریکایی ها حمایت می کند.

بولتون درباره درخواست کره شاقتصادی از آمریکا در نشست هانوی گفت: موضوع واقعا این بود که آِیا کره شاقتصادی آماده پذیرش توافق بزرگ ترامپ بود؟ توافقی که هدف از آن خلع سلاح کامل تحت تعریفی بود که ترامپ به کیم جونگ اون داده بود و در مقابل امکان داشتن یک آینده اقتصادی بود.

بولتون در مصاحبه دیگری با فاکس نیوز گفت که ترامپ در تلاش بود رهبر کره شاقتصادی را متقاعد به قبول توافق بزرگی کند که واقعا امکان ایجاد تغییر در کره شاقتصادی را داشت اما زمانی که این کار نتیجه نداد، ترامپ از مذاکرات خارج شد.

منبع: تسنیم

به "بولتون دلیل خروج ترامپ از مذاکرات هسته ای با کره شمالی را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون دلیل خروج ترامپ از مذاکرات هسته ای با کره شمالی را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید