همدلی به شکل پیتزای داغ

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سه هفته از تعطیلی بخش هایی از دولت ایالات متحده آمریکا می گذرد و کارمندان دولت، منجمله کارمندان مراقبت پرواز آمریکا، دو دوره پرداخت دستمزد عقب افتاده دارند. کارمندان کانادایی مراقبت پرواز برای نشان دادن همدلی با همکاران آمریکایی خود برای آن ها پیتزا سفارش دادند.

همدلی به شکل پیتزای داغ

در پی تصویب نشدن قانون بودجه در مجلس سنا، بخش هایی از دولت فدرال آمریکا از بیست و دوم دسامبر 2018 تعطیل شد.

رئیس جمهور دونالد ترامپ 5/7 میلیارد دلار برای احداث دیوار مرزی با مکزیک احتیاج دارد. موضوعی که دموکرات های مجلس با آن موافق نیستند. ترامپ هم اعلام کرده لایحه بودجه بدون این پول را امضا نخواهد کرد و بنابراین بخش های فعال دولت آمریکا را تا زمان تصویب بودجه دیوار مرزی به مجلس تقدیم نخواهد شد. تصویب بودجه به 61 رای از 100 رای سنا احتیاج دارد، اما جمهوری خواهان تنها 51 کرسی در اختیار دارند. دموکرات ها با احداث دیوار مرزی موافق نیستند.

با توجه به اینکه دولت آمریکا اعلام کرده برای تعطیلی طولانی مدت آمادگی دارد و مهلتی نیز برای بازگشایی اعلام نشده، طبیعی است که فشار روانی بر کارمندان دولت که بدون دستمزد باید به کار خود ادامه دهند بسیار بالا است. تاثیر چنین فشار روانی در محیط های کاری مثل مراقبت پرواز که ذره ای اشتباه در آن، جان انسان ها را به خطر می اندازد، چندین برابر است.

به گزارش سی بی سی، دیوید لامبارو، کارمند سابق مراقبت پرواز کانادا که شبکه اجتماعی مختص افراد شاغل در این حوزه را اداره می کند اولین نفری بوده که پستی درباره از راه رسیدن پیتزاهای سفارشی در مرکز مراقبت پرواز نیویورک منتشر کرده است.

Thank you to @CATCA5454 for your generosity! We all appreciate you standing side by side with us. The Air Traffic Family world wide is amazing. pic.twitter.com/bwI69MPZWy

- Joseph lanzetta (@TinPusher688) January 12, 2019

لامبارو می گوید: افرادی که در مراقبت پرواز هستند واقعا شبیه خانواده اند. فضای بسیار سنگینی ایجاد شده بود و نشان دادن همدلی و دوستی بین همکارها واقعا مهم بود.

لامبارو می گوید کارمندان مراقبت پرواز آمریکا در حالی بدون دستمزد به کار خود ادامه می دهند که نگران پرداخت قسط، یا هزینه درمان و داروی خود هستند. و این اضطراب تا زمان نامعلومی ادامه خواهد داشت. به گفته داگ چرچ، رئیس روابط عمومی سازمان ملی مراقبت پرواز در آمریکا، در حال حاضر چهارده هزار کارمند مراقبت پرواز بدون دریافت دستمزد به کار مشغول هستند.

و پیتزا همه را مسرور کرده است.

کارمندان واحد گاندر و مونکتون به نیابت از تمامی کارمندان مراقبت پرواز کانادا وظیفه رساندن پیتزاها را به عهده گرفتند، اما فکر اولیه این حرکت از کارمندان مراقبت پرواز ادمونتون شروع شده که پنجشنبه عصر برای همکاران خود در آن سوی مرز، در آلاسکا، پیتزا فرستادند. از آن زمان برای سی و پنج واحد در ایالات متحده پیتزا فرستاده شده.

کاربران وبسایت ردیت از لامباردو درباره کیفیت پیتزاها پرسیده بودند، و لامبارد در جواب به همه اطمینان داده است که پیتزاها فوق العاده بودند.

پیتزا تعطیلی دولت آمریکا دولت فدرال آمریکا کانادا مجله مداد سال اول شماره 42 مراقبت پرواز مونترال همدلی

منبع: مداد

به "همدلی به شکل پیتزای داغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی به شکل پیتزای داغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید