انتقاد تند کمالوند از سازمان لیگ؛ به چه زبانی بگوییم نحوه برگزاری نشست های خبری را تغییر دهید؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، گروه استان ها سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مربیان لیگ فزونی باید به چه زبانی بگویند که دوستان تغییری درباره نحوه برگزاری این نشست های خبری ایجاد نمایند؟

انتقاد تند کمالوند از سازمان لیگ؛ به چه زبانی بگوییم نحوه برگزاری نشست های خبری را تغییر دهید؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا از اصفهان ، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از ملاقات با نساجی مازندران در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گفت: پیش از حرف زدن درمورد بازی با نساجی، باید مطالبی را درمورد نشست های خبری عنوان کنم. مربیان لیگ رجحان باید به چه زبانی بگویند که دوستان تغییری درباره نحوه برگزاری این نشست های خبری ایجاد نمایند؟

وی توضیح داد: تیم ما ساعت 7 بعدازظهر از اهواز به سمت اصفهان پرواز نموده و محل اسکان ما تا محل برگزاری نشست نزدیک به 50 دقیقه فاصله دارد و همین مسئله تمام برنامه ریزی های تیم ما را مختل نموده است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما در این مدت می توانستیم با بازیکنان تیم مان جلسه فنی برگزار نموده و به وسیله یک ویدیو به سوالات پاسخ دهیم. من بیش از 3 ساعت درگیر بحث کنفرانس بوده ام، پس چه زمانی باید با تیمم جلسه فنی برگزار کنم؟

کمالوند توضیح داد: شب مسابقه مربی باید تمرکز داشته باشد و راجب بررسی تیم مقابل و مباحث فنی جلسه برگزار کند. این رویه درست نیست و اگر انتقادی هم انجام دهیم، ما را جریمه می نمایند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مجموعه باشگاه نساجی از دوستان قدیمی من هستند و از آنها بابت انتخاب استادیوم نقش دنیا تشکر می کنم و به تفکر حاکم بر باشگاه نساجی تبریک می گویم. زیرا برای برگزاری یک فوتبال خوب، بین 300 تا 400 میلیون تومان هزینه نموده اند تا در یک زمین استاندارد بازی کنیم و این امر نشان می دهد که مجموعه فنی و باشگاهی نساجی فقط در پی نفس فوتبال هستند.

وی اضافه کرد: از مجموعه سپاهان نیز تشکر می کنم که استادیوم نقش دنیا را در اختیار باشگاه نساجی قرار داده اند تا ما فردا شاهد یک فوتبال خوب باشیم.

کمالوند در ادامه گفت: ما از نساجی شناخت کافی داریم؛ نساجی تیم خوبی است که مربی جسور و جوانی دارد و از بازیکنان باکیفیتی بهره می گیرد. اما ما هم تیم خوبی داریم و تمام کوشش مان را برای برد انجام خواهیم داد. ما شاید در چند بازی نتایج خوبی به دست نیاورده باشیم اما در چند هفته اخیر تیم روی غلتک افتاده و در جام حذفی و لیگ 2 برد خوب را به دست آوردیم.

وی برگزاری بازی در استادیوم نقش دنیا را مثبت ارزیابی نموده و متذکر شد: به نظرم تغییر زمین بازی اتفاق مثبتی است؛ البته نباید فراموش کرد که مازندران مهد فوتبال است و بیش از 60 تا 70 درصد بازیکنان با کیفیت لیگ ما اهل مازندران هستند. اما وقتی در استانی زمین مناسب وجود ندارد، می توان از استادیوم های دیگر استان ها استفاده کرد. اصرار به برگزاری بازی در زمین بی کیفیت صرفا به علت میزبانی امر اشتباهی است، باید اجازه داد تا استادیوم های قائمشهر و ساری بازسازی شده و همه شاهد یک فوتبال خوب باشند. در زمینی که حتی نمی توان یک استُپ انجام داد، چه فوتبالی می توان بازی کرد؟ به نظرم بازی فردا یک فوتبال مجذوب کننده و تماشایی از آب در خواهد آمد چون هر دو تیم می خواهند فوتبال بازی نمایند.

170، س

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد تند کمالوند از سازمان لیگ؛ به چه زبانی بگوییم نحوه برگزاری نشست های خبری را تغییر دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند کمالوند از سازمان لیگ؛ به چه زبانی بگوییم نحوه برگزاری نشست های خبری را تغییر دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید