اسلامی آقازاده نیست، مسکن اولویت برنامه های وزیر پیشنهادی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در جلسه علنی روز شنبه مجلس و در ادامه آنالیز رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در موافقت با رای اعتماد به اسلامی گفت: ایشان از نیروهای انقلابی و جهادی است هر جایی که مسئولیتی را بر عهده داشته موفق عمل نموده، آقازاده نیست و از طرف جریان و حزبی نامزد وزارت راه و شهرسازی نشده است و به خاطر توانمندی هایش مورد اعتماد رئیس جمهور قرار گرفته است.

اسلامی آقازاده نیست، مسکن اولویت برنامه های وزیر پیشنهادی

وی ادامه داد: کسی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد باید دانش و توانایی لازم را داشته باشد ایشان مدرک مهندسی راه و ساختمان خود را از یکی از دانشگاه های معتبر کسب نموده اند و توانایی انجام امور مهم را دارند.

وی با اشاره به تاکید اسلامی بر لزوم شایسته سالاری گفت: در کشور ما کمبود 4.5 میلیون واحد مسکونی وجود دارد، 20 میلیون از جمعیت کشور در بافت های فرسوده زندگی می نمایند؛ بنابراین باید سالی یک واحد مسکونی فراوری گردد اما در بهترین شرایط 400 هزار واحد مسکونی ساخته می گردد.

رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه موضوع مسکن در اولویت برنامه های اسلامی واقع شده است، گفت: 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که با اوراق مشارکت و اسناد خزانه نمی توان این پروژه ها را به اتمام رساند، مگر اینکه ایده آقای اسلامی مبنی بر استفاده از فاینانس داخلی و خارجی اجرایی گردد.

وی همچنین گفت: مهندسان ساختمانی منتظرند تا آقای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اسلامی آقازاده نیست، مسکن اولویت برنامه های وزیر پیشنهادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی آقازاده نیست، مسکن اولویت برنامه های وزیر پیشنهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید