شروع پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در رشت

به گزارش وبلاگ همه خوبا، پنجمین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران از امروز به میزبانی هیات هاکی استان گیلان در رشت شروع شد.

شروع پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در رشت

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از سایت فدراسیون هاکی، پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از امروز(18خردادماه) شروع شد.

در این مرحله از اردوها 15 بازیکن حضور دارند که تمرینات خود را در رشت پیگیری می نمایند.

نسیم میرزایی از آذربایجان شرقی- سمیرا سلمانی از اصفهان- فاطمه امیدی و بهاره صیدمحمدی و خدیجه قنبری از ایلام- زهرا رشیدیان و زهرا قدایی ازخراسان رضوی- مهسا خالقی از زنجان-منیره کیانفر از کرمان- الهام دایی از گلستان- زیبا یحیوی و مریم حیدری از گیلان- مینا اعتقادی از مازندران- ساناز بهرامی و سمیرا یادگاری از همدان، 15 بازیکن دعوت شده از سراسر ایران هستند که توسط نیلوفر عبدی سرمربیگری تیم ملی هاکی بانوان به این مرحله اردو فرا خوانده شدند.

در این اردوی 8 روزه هاکی بازان ملی پوش تمرینات خود را تا 25 خردادماه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از 16:30 الی 19:30 زیرنظر سرمربی تیم ملی پیگیری خواهند کرد ضمن اینکه در این اردو مینا حسنی و فاطمه رجبیان بعنوان مربیان تیم و شهلا گشتاسبی نیا بعنوان سرپرست تیم را همراهی می نمایند.

در خاتمه هفته جاری نیز دکتر آلی لا عطار نایب رییس بانوان فدراسیون بمنظور آنالیز شرایط اردو و روند پیشرفت بانوان ملی پوش به این اردو ملحق خواهد شد.

هفتمین دوره بازی های هاکی بانوان 2019 داخل سالن آسیا طی روزهای 22 الی 30 تیرماه 1398 در شهر چون بوری تایلند برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان رقابای سرسختی پیش رو خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید