4 ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تیم فوتبال الاتحاد عربستان باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف ذوب آهن ایران برود.

4 ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

به گزارش، تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف الاتحاد عربستان برود که کوشش می نماید با شکست این تیم به جمع 8 تیم پایانی مسابقات راه پیدا کند.

قرار است سبزپوشان برای دیدار رفت که روز 14 مرداد برگزار می شوند، 12 مرداد راهی دوبی شوند تا آماده بازی در استادیوم زعبیل شوند و همچنین دیدار برگشت که به میزبانی نماینده ایران است، در قطر برگزار خواهد شد.

درباره الاتحاد باید بدانید که سرمربی این تیم خوزه لوئیس سیرا شیلیایی است که سابقه مربیگری در تیم های الشباب عربستان، کولو کولو شیلی و ... دارد. این تیم که در گذشته افتخارات زیادی را کسب نموده، اما در سال های گذشته دچار افت شده و در فصل گذشته لیگ عربستان هم در رده دهم نهاده شد.

الاتحاد ستاره های زیادی دارد، اما سرمربی 50 ساله شیلیایی از میان 7 بازیکن خارجی این تیم نام 4 نفر را در لیست نهایی برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار داد که در زیر آن ها را آنالیز خواهیم کرد.

رومارینیو مهاجم برزیلی، لوئیز آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی، مانوئل دو کاستا مدافع مراکشی و الکساندر پریجوویچ مهاجم صربستانی 4 بازیکنی هستند که لوئیس سیرا برای لیگ قهرمانان در نظر گرفته است.

رومارینیو 28 ساله است که فصل گذشته 7 گل در 20 بازی برای این تیم به ثمر رساند و به عنوان مهاجم کاذب فعالیت می نماید تا موقعیت برای گلزنی پریجوویچ فراهم گردد. شماره 9 برزیلی در الجیش، الجزیره، کورینتیانس و ... بازی نموده است.

خوزه آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی تیم الاتحاد نیز هافبک با تجربه ای محسوب می گردد که سابقه بازی در تیم ملی شیلی، لاتزیو، اینترمیلان، پارما و فیورنتینا دارد و در الغرافه، النصر و العربی هم بازی نموده است. آنتونیو در 21 بازی 5 گل زد و 4 پاس گل داد.

مانوئل داکوستا 33 ساله و مراکشی هم دیگر لژیونری محسوب می گردد که مقابل ذوب آهن بازی می نماید. او برای تیم ملی کشورش و تیم های ملی پرتغال بازی نموده و مدافع سه ملیتی است. مانوئل در اروپا و تیم های پی اس وی آیندهوون هلند، فیورنتینا ایتالیا، سامپدوریا ایتالیا، وستهم یونایتد انگلیس و لوکوموتیو مسکو روسیه بازی نموده و مدافع با تجربه ای محسوب می گردد.

یکی از خطرناک ترین بازیکنان الاتحاد هم الکساندر پریجوویچ صربستانی است که 29 سال سن دارد و و از پائوک یونان به الاتحاد پیوسته است. او در سه فصل گذشته حضور در این تیم یونانی در 87 بازی 55 گل به ثمر رساند و در الاتحاد شماره 99 را برتن می نماید.

او در تیم ملی کشورش هم گلزنی نموده و به گرجستان و لیتوانی در چارچوب مقدماتی جام جهانی و مقدماتی لیگ ملت های اروپا گل زده است.

از سویی دیگر، سبزپوشان محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری ر به دلیل مصدومیت های شدید در اختیار ندارند و در فصل نقل و انتقالاتی بازیکنانی از جمله محمد مشایخ، یوسف بهزادی، ابیا بووی باکر و ماکالی کریسانتوس را به خدمت گرفتند و همچنین قرار است احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی فرد و مهدی مهدی پور نیز ذوب را مقابل الاتحاد همراهی نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "4 ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید