پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر ، شاگردان کالدرون با برد آماده داربی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تیم فوتبال پرسپولیس پیروز شد در هفته سوم لیگ نوزدهم با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر ، شاگردان کالدرون با برد آماده داربی شد

ایسنا نوشت: دو تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 19:45 در چارچوب هفته سوم در ورزشگاه ازادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در خاتمه با تک گل کنعانی زادگان در دقیقه 60 به سود شاگردان کالدرون به خاتمه رسید تا پرسپولیس با برد راهی داربی شود.

نیمه اول | پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم می توانست توسط علیپور به گل برسد که واکنش دروازه بان صنعت نفت توپ را به کرنر فرستاد. پرسپولیس بازی هجومی خود را ادامه داد و باز هم توسط ترابی در دقیقه 7 فرصت ایجاد کرد که باز هم دریس مانع از باز شدن دروازه آبادانی ها شد.

پس از این فرصت دفاع صنعت نفت منسجم تر شد و پرسپولیسی ها با ارسال از جناحین سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند که مدافعان صنعت نفت در زدن توپ های اول پیروز تر بودند. این روند تا حدود دقیقه 20 ادامه داشت و مهاجمان پرسپولیس از زدن ضربات آخر عاجر بودند. پس از آن بازی در میانه های زمین دنبال می شد و پاس های اشتباه هافبک های دو تیم اجازه بازیسازی را هم از پرسپولیس و هم از صنعت نفت گرفته بود.

در ادامه و در حدود دقایق 25 تا 35 این صنعت نفتی ها بودند که توپ و مالکیت زمین را در اختیار داشتند اما به جز ضربه ریکانی، نتوانستند دروازه رادوشویچ را تهدید کنند. البته در دقیقه 44 صنعت نفت آبادان صاحب یک ضربه ایستگاهی درست پشت محوطه جریمه شد که ضربه ریکانی با واکنش زیبای رادوشویچ همراه شد و دروازه پرسپولیس باز نشد. بعد از آن هم اتفاق خاصی روی دروازه ها نیافتاد تا تقابل سرد و بی روح دو تیم در نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم | پرسپولیس همانند نیمه نخست، بازی را هجومی تر آغاز کرد اما باز هم خلاقیت در حملات این تیم دیده نمی شد. در دقیقه 50 وحید امیری به جای بشار رسن به بازی آمد تا پرسپولیس با نیروی تازه نفس تری حمله کند. این امر موثر بود و همکاری امیری و نعمتی در میانه های زمین با حرکت انفرادی نعمتی همراه شد تا در نیمه های زمین صنعت نفت او را متوقف کنند. نعمتی پشت این توپ قرار گرفت و با پاسی در عرض کنعانی زادگان را صاحب توپ کرد و مدافع میانی پرسپولیس هم با شوتی غیرمنتظره و اشتباه فاحش دروازه بان طلایی پوشان، گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

پس از این صنعت نفت بود که بازی را در دست گرفت و چند حمله را هم در دستور کار قرار داد اما باز هم بی دقتی در پاس های آخر باعث شد تا توپ به مهاجمان این تیم نرسد و خطری دروازه رادو را تهدید نکند. در این دقایق شاگردان کالدرون دلخوش به ضدحملات بودند که مهدی ترابی هم یک فرصت را به دست آورد اما با بدشانسی و لیز خوردن بدموقع این فرصت سرخ ها از دست رفت.

در دقیقه 69 کالدرون دوباره تصمیم به تعویض گرفت و مهاجم خارجی کم فروغ پرسپولیس یعنی جونیور براندائو جای خود را به امید عالیشاه داد.

بازی هجومی دو تیم پس از تعویض های کالدرون ادامه داشت و طلایی پوشان آبادانی با حملات خود دروازه پرسپولیس را تهدید می کردند و پرسپولیسی ها هم در مقابل ضدحمله می زدند اما هیچ کدام از حملات دو تیم کارگر نمی افتاد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کالدرون ادامه پیدا کند. در دقیقه 80 عالیشاه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه صنعت نفت داشت که توپ به دست مدافع آبادانی ها برخورد کرد اما سیدعلی اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 82 محمد نادری به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد.

در دقیقه 84 کرنر عالیشاه به روی دروازه ارسال شد که ضربه سر شجاع خلیل زاده را دریس مهار کرد. پس از این فرصت پرسپولیس 2 موقعیت خوب دیگر در دقیقه 94 به دست آورد که یکی از این توپ ها به تیر دروازه برخورد کرد و پرسپولیس در نهایت با فزونی در این دیدار و کسب 6 امتیاز به جایگاه چهارم جدول صعود کند و برزیلی های ایران هم 4 امتیازی باقی ماندند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار راداشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، بشار رسن (50- وحید امیری)، مهدی ترابی، سیامک نعمتی (82- محمد نادری)، علی علیپور و جونیور براندائو(69- امید عالیشاه)

ترکیب صنعت نفت: محمد دریس، عقیل کعبی، مهدی مومنی(61- رضا جبیره)، طالب ریکانی(82- فاخر تهامی)، مسلم مجدمی، مصطفی احمدی، سیدمحمد قریشی، جعفرسلمانی، محمد اهل شاخه، مهدی حنفی، عبداله ناصری

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر ، شاگردان کالدرون با برد آماده داربی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس یک - صنعت نفت صفر ، شاگردان کالدرون با برد آماده داربی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید