استوری احساسی لوکادیا، ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید می نماید؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در شرایطی تمدید قرارداد لوکادیا به خواسته اصلی این روز های طرفداران تبدیل شده که باشگاه در حال اندیشیدن تمهیدات لازم برای این اقدام است.

استوری احساسی لوکادیا، ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید می نماید؟

یورگن لوکادیا با درخشش در ترکیب پرسپولیس در چهار بازی بازی توانست چهار گل به ثمر برساند تا در صدر جدول گلزنان بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر قرار بگیرد.

این بازیکن برای نخستین مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که در دقیقه 70 تعویض شد، اما بازی بعدی مقابل نفت آبادان موتور گلزنی او روشن شد و از همان بازی به بعد او مقابل طرفدار یکبار و مقابل نفت مسجد سلیمان دوبار گلزنی کرد تا تبدیل به آقای گل فعلی فوتبال ایران گردد.

لوکادیا با قراردادی یکساله به جمع سرخپوشان اضافه شده و همین موضوع نگرانی طرفداران را بابت جدایی او رقم زده است. طرفداران این روز ها خواهان تمدید قرارداد این بازیکن شده اند.

باشگاه پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده تا سختی زیادی بابت تمدید قرارداد او نداشته باشد و اگر شرایط خوب پیش رود، لوکادیا قراردادش را تمدید خواهد نمود.

این بازیکن چند روز پیش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از حضور در ایران احساس افتخار کرد.

در متن نوشته مهاجم هلندی پرسپولیس به زبان فارسی آمده است:

می خواهم از همه شما طرفداران تشکر کنم و بسیاری از افرادی که در تصمیم من برای رفتن به ایران شک داشتند، خوشبختانه من فردی هستم که همواره راه خودم را پیدا میکنم و همان را دنبال میکنم و همواره دوست دارم تجربه های نو بدست بیاورم. مردم ایران واقعا مهربان هستند و ایران کشور بسیار زیبایی است. از هر لحظه ای که اینجا هستم لذت می برم و از بازی در پرسپولیس بزرگ احساس افتخار می کنم.

به همین دلیل به نظر نمی رسد سرخپوشان اگر پای دلالی وسط نیاید، کار سختی برای تمدید قرارداد داشته باشد.

منبع: فرارو

به "استوری احساسی لوکادیا، ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری احساسی لوکادیا، ستاره پرسپولیس قراردادش را تمدید می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید