(ویدیو) خلاصه بازی یوونتوس 3 - 2 پورتو؛ خارق العاده و هیجان انگیز 19 اسفند 99

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در دیدار یوونتوس و پورتو چه گذشت؟

در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس که بازی رفت را 2 بر یک به پورتو باخته بود، از تیم پرتغالی میزبانی کرد و با وجود فزونی 3 بر 2 از گردونه رقابت ها کنار رفت.

(ویدیو) خلاصه بازی یوونتوس 3 - 2 پورتو؛ خارق العاده و هیجان انگیز 19 اسفند 99

نیمه نخست برنامه های پورتو به خوبی پیاده شد و در ضدحملات چند فرصت خیلی خوب داشتند. دقیقه 6 طارمی دو ضربه به سمت دروازه یووه زد که دومی به تیر دروازه برخورد کرد. ستاره ایرانی اژدهایان پرتغالی دقیقه 17 پنالتی گرفت که اولویرا آن را تبدیل به گل نخست بازی کرد. در ادامه این نیمه هم یووه هرچه تلاش کرد نتوانست دروازه مهمانش را باز کند.

نیمه دوم، نیمه کیزا بود. ستاره جوان ایتالیایی در دقیقه 49 با پاس رونالدو کار را به تساوی کشاند. دقایقی بعد مهدی طارمی که یک کارت زرد داشت، توپ را بعد از سوت داور شوت کرد تا کارت زرد دوم را بگیرد و پورتو از دقیقه 54 به بعد 10 نفره شود. دقیقه 63 هم ضربه سر تماشایی دیگری از کیزا در این دیدار یووه را پیش انداخت و کار در مجموع دو بازی مساوی شد که این نتیجه تا خاتمه 90 دقیقه هم پابرجا بود.

ضربه ایستگاهی زمینی و تماشایی اولیویرا در دقیقه 115 نیمکت پورتو را منفجر کرد و این تیم را در آستانه صعود قرار داد. دقیقه 117 این گل را رابیو تلافی کرد، اما برای صعود یووه کافی نبود و در نهایت یاران رونالدو خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار رفتند.

منبع: فرارو

به "(ویدیو) خلاصه بازی یوونتوس 3 - 2 پورتو؛ خارق العاده و هیجان انگیز 19 اسفند 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی یوونتوس 3 - 2 پورتو؛ خارق العاده و هیجان انگیز 19 اسفند 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید