لویی جی: شمشیربازی ایران پیشرفت زیادی داشته است، برای کسب تجربه ترجیح دادم با نوجوانان و جوانان کار کنم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سرمربی تیم ملی جوانان ایتالیا معتقد است شمشیربازی ایران از المپیک لندن به بعد پیشرفت زیادی نموده است.

لویی جی: شمشیربازی ایران پیشرفت زیادی داشته است، برای کسب تجربه ترجیح دادم با نوجوانان و جوانان کار کنم

به گزارش وبلاگ همه خوبا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، لویی جی تارانتینو درخصوص رقابت های جهانی جوانان گفت: ما با تیم قدرتمندی در این مسابقات شرکت نموده ایم. علی رغم اینکه بهترین شمشیربازمان در رقابت های ارتش های اروپا حضور دارد تیم خوبی داریم و بقیه ورزشکارانمان با آمادگی کامل در اختیار ما هستند.

وی که صاحب چهار عنوان المپیک است در پاسخ به این سوال که چطور با این همه افتخارات تیم نوجوانان و جوانان را راهنمایی می نماید، توضیح داد: با توجه به اینکه پروسه مربیگری باید زمان خود را طی کند به همین خاطر ترجیح دادم برای کسب تجربه، اول با رده های پایه کار کنم تا در آینده با بزرگسالان همکاری داشته باشم.

لویی جی در خاتمه با اشاره به شرایط شمشیربازی ایران تاکید نمود: شمشیربازی ایران از المپیک لندن تا به امروز پیشرفت خیلی زیادی داشته به طوری که مطمئنم در المپیک 2020 صاحب مدال می گردد.

منبع: تسنیم

به "لویی جی: شمشیربازی ایران پیشرفت زیادی داشته است، برای کسب تجربه ترجیح دادم با نوجوانان و جوانان کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لویی جی: شمشیربازی ایران پیشرفت زیادی داشته است، برای کسب تجربه ترجیح دادم با نوجوانان و جوانان کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید