هرگونه تجاوز امپریالیسم آمریکا با واکنش قاطع وطن پرستان روبرو می گردد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، رئیس جمهور ونزوئلا در توییتی خطاب به دولت آمریکا گفت، وطن پرستان ما پاسخ قاطعی را به آمریکا نشان می دهند.

هرگونه تجاوز امپریالیسم آمریکا با واکنش قاطع وطن پرستان روبرو می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ همه خوبا، رئیس جمهور ونزوئلا شنبه شب به وقت تهران در توییتی نوشت، هرگونه تهاجم امپریالیسم آمریکا با پاسخ قاطع وطن پرستان شجاع و مصمم به دفاع از میهن روبرو می گردد.

به نوشته خبرگزاری تاس نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا با توجه به تازه ترین تحولات این کشور در توییتی نوشت:امپراطوری آمریکا یک بار دیگر آگاهی و عزم مردم ونزوئلا را دست کم گرفته است. به شما اطمینان می دهم که هرگونه تلاشی از تجاوز امپریالیستی با واکنش قاطع وطن پرستان اعم از مردان و زنان که مایلند شجاعانه از کشور دفاع نمایند، روبرو می گردد.

بر اساس این گزارش، ولادیمیر پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا به شدت از حمله اجرا شده به یک نیروگاه برق این کشور انتقاد کرد.خورخه رودریگز وزیر ارتباطات و اطلاعات این کشور نیز این حادثه را حمله سایبری منتسب به آمریکا خطاب کرد.

پنجشنبه گذشته به دلیل خرابکاری در یک نیروگاه برق در ونزوئلا، بین 21 تا 23 ایالت این کشور با قطعی برق روبرو شدند.(جزئیات بیشتر)

دولت آمریکا مدتی است که با بهانه های واهی سعی در دخالت در امور داخلی ونزوئلا را دارد و در این زمینه به حمایت از خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده این کشور پرداخته و میخواهد دولت انتقالی در ونزوئلا را شکل دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "هرگونه تجاوز امپریالیسم آمریکا با واکنش قاطع وطن پرستان روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه تجاوز امپریالیسم آمریکا با واکنش قاطع وطن پرستان روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید