موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟

به گزارش وبلاگ همه خوبا، خبرنگاران/البرز فرماندار فردیس گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین دشت ملحق گردد اما این الحاق بنا به نامه معاونت سیاسی وزیر کشور تا مشخص تکلیف موضوع در شورای عالی شهرسازی، فعلاً متوقف شده است.

موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو با وبلاگ همه خوبا، در مورد مساله الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت گفت: الحاق شهرک شهید رستمی به بخش مشکین دشت دارای مصوبه هیئت وزیران است اما شهرداری فردیس نسبت به این موضوع اعتراض دارد و این را در شورای عالی شهرسازی اینطور مطرح نموده که اگر شهرک شهید رستمی به مشکین دشت ملحق گردد شهر فردیس بدون حریم خواهد ماند.

اینانلو اضافه نمود: طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین دشت ملحق گردد. شهروندانی هم که در این شهرک سکونت دارند در دوره پنجم و ششم به شورای شهر مشکین دشت رأی داده اند و این یعنی شهرک شهید رستمی عرفاً به مشکین دشت تعلق دارد اما به طور قانونی مصوبه الحاق آن هنوز اجرا نشده است.

وی در پاسخ به اینکه موانع اجرای مصوبه هیئت وزیران برای الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؛ اظهار داشت: معاون سیاسی وزیر کشور طی نامه ای به ما اظهار داشت که تا پیش از معین تکلیف موضوع در شورای عالی شهرسازی این موضوع فعلاً متوقف گردد. ضمن اینکه باید طرح تفصیلی مشکین دشت هم نهایی گردد.

فرماندار فردیس ادامه داد: الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت نیازمند طی یک فرایند و آماده شدن طرح جامع و تفصیلی است. در حال حاضر هم فردیس به این منطقه خدمات ارائه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید