معرفی برترین کفش کوهنوردی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، فرقی نمی کند که یک کوهنورد حرفه ای هستید یا مبتدی؛ داشتن کفش کوهنوردی متناسب با شرایط آب و هوایی، نوع صعود و فعالیت و… از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در حال حاضر برندهای مطرح زیادی در زمینه فراوری و عرضه کفش های کوهنوردی به صورت بین المللی فعالیت می نمایند که در بین آنها، برند دولومیت یکی از برندهای محبوب و پیشتاز در دنیا است که توجه بسیاری از کوهنوردان را به خود جلب نموده و توانسته به یکی از پیروز ترین فراوری نمایندکان بازار در سطوح دنیای تبدیل گردد.

معرفی برترین کفش کوهنوردی

به همین واسطه در این مقاله قصد داریم برترین مدل های کفش کوهنوردی از برند دولومیت که فروش پیروز و زیادی داشتند را مورد آنالیز قرار دهیم.

بعلاوه برای خرید کفش کوهنوردی اورجینال و با قیمت مناسب، اینجا کلیک کنید.

کفش کوهنوردی دولومیت DOLOMITE Velocissima Shoe

دولومیت یکی از برندهای معروف ایتالیایی و فراوریکننده کفش ولوچی سیما است. بافت این کفش پارچه ای است که از تکنولوژی مخصوص برای ساخت آن استفاده شده و ضدخش و ضد پارگی است. جالب است بدانید که این کفش برخلاف ظاهرش، تنها 780 گرم (هر لنگه کفش 390 گرم) وزن دارد و سبک است. طراحی کفش کوهنوردی دولومیت ولوچی سیما هم مانند دیگر مدل های این برند به سبک خاص ایتالیایی ها اجرا شده و بسیار زیبا است.

گفتنی است که این کفش دو مدل گرتکس و غیرگرتکس دارد؛ مدل گرتکس برای روزهای سرد و بارانی و مدل غیرگرتکس برای روزهای گرم کاربرد دارند.

کفش زمستانه Dolomite MIAGE PEAK GTX SHOE

یکی دیگر از کفش های فراوری شده به وسیله برند معروف دولومیت، MIAGE PEAK GTX است. این کفش هم از طراحی زیبا و البته مقاومی برخوردار است؛ این کفش از یک کش ضامن و گتر مقاوم بهره گرفته تا امنیت و راحتی استفاده از کفش را افزایش دهد. متریال های به کارگرفته شده در این کشور تنفسی هستند و پاهای شما در آن کاملا گرم خواهد بود.

این مدل، یک کفش یک پوش گتر دار است که قالبی بسیار راحت با پنجه ای REGULAR (مناسب برای افراد با پنجه پهن و میانه) دارد و بعلاوه قابلیت اتصال کرامپون تمام اتوماتیک را هم دارا است. در این کفش برای سبکی و گرمایش بیشتر از هیچ فلزی استفاده نشده و مناسب برای قله نوردی و صعودهای عمودی در فصل زمستان است.

این کفش در رنگ مشکی و با وزن 1640 گرم (هر لنگه 820 گرم) فراوری و به بازار عرضه شده است. در قسمتی از کفش از کربن استفاده شده که همین مورد دقت و امنیت کفش را بالا می برد.

کفش مردانه DOLOMITE Torq Tech GTX Ms Shoe

اگر در پی کفشی با طراحی کلاسیک و مشخصات فوق العاده هستید، کفش مردانه DOLOMITE Torq Tech GTX Ms Shoe برترین انتخاب برایتان خواهد بود. کفش مردانه دولومیت مدل تورق یکی از کفش های سبک و البته زیبای فراوری شده در کشور ایتالیا است. این مدل مشخصاتی همانند متریال های تنفسی، گرمایش مناسب، چسبندگی بالا و پنجه های ارگونومیک دارد که آن را از مدل های معمولی بازار متمایز می نماید.

این کفش مردانه وزن نسبتا سبک 1340 گرمی (هر لنگه 670 گرم) دارد و با رنگ آبی کربنی طراحی شده است.

کفش زنانه DOLOMITE Torq Tech GTX Ws Shoe

اگر در پی مدل زنانه کفش معرفی شده در بالا هستید، کفش زنانه DOLOMITE Torq Tech GTX Ws Shoe همراه شما است. این کفش هم دقیقا مشخصات کفش بالا را دارد اما به علت اینکه برای بانوان طراحی شده است، وزن سبک تری دارد. این کفش برای استفاده بانوان بسیار عالی است و نسبت به قیمتی که دارد، ارزان خواهد بود.

این کفش زنانه 1140 گرم (هر لنگه 570 گرم) وزن دارد و با رنگ سبز یشمی در بازار موجود است. رنگ این کفش، آن را از باقی کفش های کوهنوردی زنانه در بازار متمایز نموده است.

کفش مردانه DOLOMITE Miage GTX Ms Shoe

میاژ جی تی ایکس یکی دیگر از کفش های فراوریشده به وسیله برند ایتالیایی دولومیت است. این مدل از کفش های دولومیت از نظر فنی در سطح بالایی قرار گرفته است و به راحتی می توانید با آن به قله ها صعود کنید. آستر گرتکس، نیمه اتوماتیک، ویبرام چسبنده، تنفس مناسب و سیستم بندکشی دقیق از مشخصات این کفش بی نظیر است.

این مدل در سبز لیمویی و با وزن 1500 گرم (هر لنگه 750 گرم) در بازار موجود است. اگر در پی کفشی سبک و خاص برای کوهنوردی هستید، این مدل برترین انتخاب برایتان خواهد بود.

کفش کوهنوردی DOLOMITE KARAKORUM EVO

اگر در پی کفش مناسب و همه کاره برای کوهنوردی هستید، کفش کوهنوردی DOLOMITE KARAKORUM EVO یکی از برترین انتخاب ها برایتان خواهد بود. این کفش برای واکینگ، پیاده روی، سفر، طبیعت گردی، کوهنوردی و استفاده روزمره مناسب است. این کفش سبک و بسیار مقاوم است و برای بانوان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در کنار کفش کوهنوردی، لباس هم اهمیت بسیار زیادی دارد. برای خرید لباس کوهنوردی باکیفیت اینجا کلیک کنید.

این کفش در دو رنگ آبی تیره و قهوه ای تیره موجود است و می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری نمائید. گفتنی است که این کفش از جنس چرم و آستر فراوری شده و کیفیت بالایی دارد.

کفش DOLOMITE Zermatt Plus GTX Shoe

کفش Zermatt Plus GTX Shoe یکی از برترین کفش های فراوریشده در کشور ویتنام است. این کفش کوهنوردی مدل تقویت شده زرمات جی تی ایکس است. در این مدل از چرم و دوخت های زیاد بهره گرفته که راحتی فوق العاده زیادی را به همراه دارد. این مدل کفش با رنگ قهوه ای تیره در بازار موجود است.

کفش DOLOMITE Crodarossa Lite GTX 2.0 Shoe

اگر در پی یک کفش مقاوم و جان سخت برای کوهنوردی هستید، کفش DOLOMITE Crodarossa Lite GTX 2.0 Shoe یکی از برترین انتخاب ها برایتان خواهد بود. استحکام زیره این کفش در سطح بالایی قرار گرفته است و به علت ساق نسبتا کوتاه تر نسبت به سایر کفش ها، از سرعت بالاتری هم برخوردار است. بندکشی دقیق، تکنولوژی سوپرفابریک، بدنه پارچه ای و ... از مشخصات این کفش هستند.

این کفش با وزن 768 گرم برای آقایان (هر لنگه 384 گرم) و 620 گرم (هر لنگه 310 گرم) برای بانوان در بازار موجود است. این کفش با رنگ قرمز-مشکی طراحی شده است.

خرید برترین کفش های کوهنوردی به صورت اورجینال با گارانتی تعویض

در صورت تمایل به خرید هر یک از کفش های کوهنوردی معرفی شده می توانید به فروشگاه لوازم کوهنوردی ماکالو مراجعه کنید و مدل مورد نظر خودتان را به همراه با ضمانت نامه اصالت کالا و گارانتی تعویض به صورت آنلاین بخرید. ماکالو به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی برند لوازم کوهنوردی دولومیت مفتخر است تا انواع کفش های کوهنوردی این برند را به صورت اورجینال و اصل به فروش برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه فرمایید.

لینک فروشگاه ماکالو:

https://makalushop.com/

منبع: همگردی

به "معرفی برترین کفش کوهنوردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین کفش کوهنوردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید