مجید خدایی: جامعه کشتی با هم متحد نباشند دوباره غریبه ها فرصت ورود به کشتی را پیدا می نمایند، رقبا برای المپیک روزشمار گذاشته اند ما هنوز بلاتکلیفیم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مجید خدایی، سخنگوی سابق شورای فنی کشتی آزاد گفت: ساعت و روزهای موثری را در مسیر المپیک در حال از دست دادن هستیم، درحالیکه خیلی از کشورها و رقبای ما روزشمار برای المپیک گذاشته اند.

مجید خدایی: جامعه کشتی با هم متحد نباشند دوباره غریبه ها فرصت ورود به کشتی را پیدا می نمایند، رقبا برای المپیک روزشمار گذاشته اند ما هنوز بلاتکلیفیم

مجید خدایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ همه خوبا با اشاره به وضعیت این روزهای فدراسیون کشتی گفت: امیدوار هستم که هر چه زودتر زمان ثبت نام از کاندیداها و در پی آن برگزاری مجمع انتخاباتی معین گردد. باید رئیس جدید بیاید تا معین گردد که چه دیدگاهی بر کشتی حاکم خواهد شد و کارها طبق آن پیش برود. قطعا با حضور رئیس جدید، تصمیمات جدیدی هم اتخاذ خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می گردد چند تن از قهرمانان سابق دنیا و المپیک قصد ورود به انتخابات را دارند، توضیح داد: به نظر من جامعه کشتی باید در این خصوص به اجماع برسند تا باز هم یکی از خانواده گوش شکسته ها مسئولیت را برعهده بگیرد. جامعه کشتی باید در این خصوص متحد شوند و اجازه ندهند پای غریبه ها بار دیگر به فدراسیون باز گردد چون این موضوع تبعاتی منفی برای کشتی خواهد داشت. خوب است که جامعه کشتی در این خصوص روی یک نفر اجماع نمایند و او را مورد حمایت خود قرار دهند، ما تنها در صورتی می توانیم به کشتی کشور خدمت کنیم که همه همدل و یکرنگ و متحد باشیم. اگر با هم متحد نباشیم غریبه ها فرصت ورود به کشتی را پیدا خواهند کرد.

دارنده مدال برنز سال 2002 کشتی آزاد دنیا در خاتمه تاکید نمود: امیدوارم زمان برگزاری مجمع زودتر معین گردد، این به نفع کشتی خواهد بود. داریم ساعت و روزهای موثری را در مسیر المپیک از دست می دهیم، درحالیکه خیلی از کشورها و رقبای ما روزشمار المپیک گذاشته اند. هر روز را که از دست بدهیم و تکلیف فدراسیون معین نگردد از این قافله عقب می مانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجید خدایی: جامعه کشتی با هم متحد نباشند دوباره غریبه ها فرصت ورود به کشتی را پیدا می نمایند، رقبا برای المپیک روزشمار گذاشته اند ما هنوز بلاتکلیفیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید خدایی: جامعه کشتی با هم متحد نباشند دوباره غریبه ها فرصت ورود به کشتی را پیدا می نمایند، رقبا برای المپیک روزشمار گذاشته اند ما هنوز بلاتکلیفیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید