فناوری هوشمند معضل پیری را حل می کند

به گزارش وبلاگ همه خوبا، دانشمندان کشورهای چین و ژاپن در مرکز فناوری چین یک گردهمایی تشکیل دادند تا با کمک فناوری های نوین و هوشمند از معضلات پیری بکاهند.

فناوری هوشمند معضل پیری را حل می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ همه خوبا به نقل از شینهوا، بیش از 300 دانشمند از چین و ژاپن برای یک گفت و گو در مرکز فناوری شنژن جمع شده اند تا اندکی راه چاره های بهتری برای معضلات پیری ارائه دهند.

قرار است در گفت و گوهای حل مسائل پیری از فناوری های نوین و هوشمند بهره گرفته شود و به واسطه آنها راه چاره هایی برای جامعه سالم تر و کم دردسرتر بیان شود.

این گفت وگو که روز یکشنبه به انتها رسید، به دنبال برقراری روابط همکاری بین دو کشور در زمینه تحقیق و تولید محصولات هوشمند مراقبت از سالمندان است.

در این رویداد دو روزه، شرکت کنندگان از دانشگاهها، موسسات تحقیقاتی و شرکت های چین و ژاپن بحث های عمیقی درباره موضوعاتی از جمله ادغام مراقبت از سالمندان با فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی و داده های بزرگ برگزار کردند.

به گفته ژو جیانوو، یکی از مقامات کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی، چین تقاضای زیادی برای مراقبت از سالمندان دارد، در حالی که ژاپن فناوری های پیشرفته و تجربیات مدیریتی دارد.

این میزبانی توسط انجمن علم و فناوری چین و آژانس علوم و فناوری ژاپن برگزار گشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "فناوری هوشمند معضل پیری را حل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری هوشمند معضل پیری را حل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید