شناسایی 2 واحد عطاری متخلف در یاسوج

به گزارش وبلاگ همه خوبا، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی 2 واحد عطاری متخلف با ارائه داروهای اعتیاد آور در استان خبر داد.

شناسایی 2 واحد عطاری متخلف در یاسوج

به گزارش وبلاگ همه خوبا به نقل از مهر، براتعلی صالحی اضافه نمود: در اجرای گشت مشترک تعزیرات حکومتی با معاونت غذا و دارو، استان کهگیلویه و بویراحمد دو واحد صنف عطاری با اقدام به عرضه داروهای غیر مجاز و اعتیاد آور شناسایی و برخوردهای قانونی لازم انجام گرفت.

صالحی شرح داد: در راستای اجرای نظارت بر عملکرد واحدهای عطاری با همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شناسایی و جمع آوری انواع دارو و قرص غیر مجاز و همچنین داروهای ترک اعتیاد مخدر غیر مجاز و تقلبی از دو واحد صنفی عطاری انجام شد.

وی اضافه نمود: متصدی واحدها نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات معرفی می شوند و همچنین به دو واحد متخلف نیز اخطار پلمپ داده شد.

صالحی بیان کرد: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر فروش داروهای غیر مجاز و با این وصف که عطاری عرضه کننده گیاهان دارویی است، دانشگاه علوم پزشکی بر علیه بعضی از عطاری ها اعلام جرم کرده و 2 واحد آن اقدام به ایجاد داروخانه کرده بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شناسایی 2 واحد عطاری متخلف در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 2 واحد عطاری متخلف در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید