شعبانیان: لیگ پر حاشیه ای را در سال 97 تجربه کردیم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: لیگ پر حاشیه ای را در سال 97 تجربه کردیم و با مشکلاتی رو به رو بودیم.

شعبانیان: لیگ پر حاشیه ای را در سال 97 تجربه کردیم

به گزارش،گپ و گفت نوروزی با میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان داشته ایم که در ذیل می خوانید؛

مردم ایران در سال 97 مسائل مالی داشتند و اجاره خانه و ملک به شدت گران شد، در حالیکه به طور مثال در شغل ما قرارداد ها هیچ تغییری نکرد و ما در این سال پر خرج با همان مبلغ قرارداد سال های پیش کار می کردیم.

لیگ پر حاشیه ای را در سال 97 تجربه کردیم و با مسائلی نیز رو به رو بودیم, امیدوارم در سال های آینده اتفاقاتی این چنینی دیگر رخ ندهد, بنابراین باید زودتر برای لیگ سال آینده بانوان برنامه ریزی کنیم تا نوسانات سال 97 دیگر تکرار نگردد. یکی دو تیم هنوز با بازیکنانشان تسویه حساب نکردند.

همواره هدف من این بوده است که در کار والیبالم پیروز باشم اگر باشگاه پیکان حمایت کند برای سال آینده در لیگ برتر می مانم وگرنه کار تدریس والیبالم را همین طور ادامه می دهم.

آجیل نمی خرم اما رفتم خرید گوشت برای منزل که دیدم گوشت خیلی گران است و تصمیمم عوض شد و به جای گوشت ماهی خریدم.

اکثر انسان ها وقتی از زمان کودکی خود صحبت می نمایند چهره هایشان پر از لبخند می گردد, خاطره کودکی من نیز مربوط به مادرم می گردد که من را می برد به خرید و برایم لباس عید می خرید و این برای من یک لحظه شیرینی بود با اینکه در طول سال خرید می کردم ولی خرید عید یک لذت دیگری برایم داشت و بهترین هدیه ای بود که مادر به من می داد و دوستش داشتم.

بحث والیبال بانوان پوشش خبری خوبی داشت به خصوص اینکه در برنامه تلویزیونی آن را نشان می دادند و وبلاگ همه خوبا نیز انعکاس خوبی از لیگ والیبال بانوان در سال 97 دادند.

کی روش هشت سال در فوتبال ایران بود و با تمام حواشی موجود اما امکانات بسیار خوبی در اختیارش بود و کمبودی نداشت اما نتیجه خاصی برای فوتبال ما به ارمغان نیاورد و ما اگر پولی را که به کی روش می دادیم خرج فوتبال پایه نموده بودیم الان یک تیم جوان مثل تیم ملی فوتبال قطر به مسابقات آسیایی اعزام نموده بودیم.

سکه شد یک میلیون تومان.

امیدوارم سال جدید, سال بسیار خوبی برای تمام مردم ایران باشد و این فشار های مالی که دغدغه زندگی امروز ما شده است کاهش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شعبانیان: لیگ پر حاشیه ای را در سال 97 تجربه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانیان: لیگ پر حاشیه ای را در سال 97 تجربه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید