رنگ کرونایی تهران نارنجی شد

به گزارش وبلاگ همه خوبا، تهران (پانا) - فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران اعلام کرد که بر اساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت شرایط کرونایی شهر تهران از امروز/ شنبه نارنجی شد.

رنگ کرونایی تهران نارنجی شد

علیرضا زالی در این باره به وبلاگ همه خوبا گفت: علاوه بر کلانشهر تهران شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی تاکید کرد: بخش زیادی از مراجعین فعلی به مراکز درمانی، کسانی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند 99 در جریانات پر ازدحام درون شهری حضور داشتند و پیش بینی می شود این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین 1400 به همین صورت ادامه یابد.

وی افزود:مسافرت ها، تجمعات خانوادگی، مهمانی های جمعی، حضور در منازل افراد پرخطر و…، به شدت به عنوان عامل زمینه ای می تواند در شکل گیری شبه خوشه های جدید عمل کرده و می تواند میزان موارد ابتلاء و البته مرگ و میرها را در روزهای آینده تحت تأثیر قرار دهد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 85 نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 62 هزار و 308 نفر رسیده است.

بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رنگ کرونایی تهران نارنجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ کرونایی تهران نارنجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید