در تمرینات پرسپولیس احساس شاگرد بودن می کنم

به گزارش وبلاگ همه خوبا، یحیی گل محمدی با اشاره به تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: امیدوارم سلامتی تمام مردم ایران و دنیا حفظ گردد و کسی لطمه ای نبیند. دوست داریم هر چه زودتر از شر این ویروس شوم خلاص شویم تا بتوانیم تمرین نموده و لیگ را ادامه دهیم.

در تمرینات پرسپولیس احساس شاگرد بودن می کنم

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن پرسپولیس در سال 98 چه کسی بوده است؟ گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس روح بزرگی دارند. قبلاً هم گفته ام که از آنان یاد می گیرم، چرا که در تمرینات محکم هستند و خیلی خوب خودشان را مدیریت می نمایند؛ احساس شاگرد بودن می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان فعلی پرسپولیس با تمام وجود تمرین می نمایند. با وجود آنکه حواسشان به مصدومیت هم است، اما فشار را تحمل می نمایند تا در شرایط ایده آل بمانند. از تک تک بازیکنان خودم که در این جهت کوشش می نمایند، تشکر می کنم.

گل محمدی درباره مسائل اقتصادی فعلی پرسپولیس گفت: این تیم ظرفیت های بالای درآمدزایی دارد، در صورتی که سیاست های خوبی وضع گردد، می تواند از شرایط فعلی خارج گردد و مسائل را پشت سر بگذارد. به نظرم مهم ترین اصل در ایجاد این فرآیند، خصوصی سازی است.

وی تأکید کرد: وقتی تیمی دولتی باشد، ناخواسته مسائلی را هم به همراه خودش دارد. پرسپولیس در سال های اخیر ثبات مدیریتی لازم نداشته است و این اتفاق خوبی نیست. در صورتی که اگر خصوصی گردد، می تواند از پسِ مسائل برآید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتن محمدحسن انصاری فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و مدیریت مهدی رسول پناه در این روزها یادآور شد: در پرونده های بین المللی مسائل فرار اقتصادی داریم. پرسپولیس 40 میلیون طرفدار دارد و می تواند درآمدزایی داشته باشد. من با آقای انصاری فرد آمدم و دوست داشتم با او کارم را تمام کنم اما در حال حاضر برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در تمرینات پرسپولیس احساس شاگرد بودن می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تمرینات پرسپولیس احساس شاگرد بودن می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید