خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی مهریز اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ همه خوبا، یزد- خبرنگاران - فرماندار مهریز گفت: 10 میلیارد ریال بودجه دولتی برای آسفالت معابر و خیابان های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اختصاص یافت که به ترتیب احتیاج و بر اساس اولویت هزینه می گردد.

خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی مهریز اختصاص یافت

رضا زاده زاده مهریزی روز یکشنبه در گفت و گو با وبلاگ همه خوبا بدون اشاره به محل تامین و سر فصل های بودجه تخصیص یافته اضافه نمود: برای ماندگاری مردم و جوانان در روستاها باید زیرساخت های مناسب و امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی فراهم گردد.

وی ادامه داد: آسفالت معابر، ایجاد پارک های بین محله ای، خانه های ورزش روستایی، اجرای طرح هادی و ایجاد فراوری و اشتغال محور فعالیت های دولت در مناظق روستایی است.

فرماندار مهریز به اهمیت همکاری مردم و تشکل های مردمی با دولت در جذب بودجه برای اجرای طرح های فرهنگی، ورزشی و عمرانی اشاره نمود و تداوم همکاری در اجرای برنامه ها را خواهان شد.

به گفته زارع زاده مهریزی، ظرفیت های خوبی در روستاهای منطقه وجود دارد که با همدلی و برنامه محوی می توان نسبت به شکوفایی این مناطق اقدام کرد.

شهرستان مهریز 55 هزار نفر جمعیت دارد که 30 درصد در مناطق روستایی دهستان های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می نمایند.

مرکز این شهرستان در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

7536/ ‬ 2047/

اسفالت روستاها

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی مهریز اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی مهریز اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید