حسین نوری به مدال طلا بوسه زد، 5 طلای کشتی ایران در بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران دومین و آخرین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در بازی های اسیایی 2018 را از آن خود کرد.

حسین نوری به مدال طلا بوسه زد، 5 طلای کشتی ایران در بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ همه خوبا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی، حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان و طلای آسیا در دیدار فینال به مصاف رستم آساکولوف دارنده مدال های نقره جهان و طلای قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی رفت و در سرانجام در یک مبارزه زیبا و جانانه با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و مدال طلای بازی های آسیایی را بر گردن آویخت.

نوری پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس برابر اوولکوف از ترکمنستان با نتیجه 13 بر 4 پیروز شد و در نیمه نهایی نیز حریف یمنی را 10 بر صفر برد و راهی فینال شد.

پیش از این محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم به مدال طلا رسید و مهرداد مردانی در 60 و محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در ادامه این رقابت ها علی اکبر حیدری در 97 و بهنام مهدی زاده در 130 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.

این مدال طلا دومین و آخرین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها بود و با توجه به 3 مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها که توسط حسن یزدانی در 86،علیرضا کریمی در 97 و پرویز هادی در 125 کیلوگرم بدست آمده بود،کشتی آزاد و فرنگی ایران 5 مدال طلای بازی های اسیایی را از آن خود کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حسین نوری به مدال طلا بوسه زد، 5 طلای کشتی ایران در بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین نوری به مدال طلا بوسه زد، 5 طلای کشتی ایران در بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید